اجتماعی

انجام بیش از ۳ هزار ماموریت اورژانس در ۳ ماه اول سال جاری

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی اورژانس، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کازرون و کوه‌چنار دراین رابطه گفت: از تعداد ماموریت های انجام شده، ۹۰۰ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی شهری و جاده ای با ۵۷۲ مصدوم و ۴۰۰ ماموریت غیرترافیکی و بقیه به سایر موارد از جمله بیماری ها بوده است و میانگین زمانی رسیدن اورژانس بر بالین بیمار در ماموریت های شهری ۵ دقیقه و رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت های جاده ای ۹ دقیقه بوده است.

وی با بیان اینکه اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان کازرون در سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۳ هزار ماموریت منجر به اعزام آمبولانس و بیش از ۷۰۰ مشاوره تلفنی انجام داده است. گفت: در ۳ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، تعداد تصادف های شهری و جاده ای و مصدومان ۲۰ درصد افزایش یافته است.

بهمن جمشیدی با بیان اینکه به منظور مقابله با کووید ۱۹, پایگاه های اورژانس و مرکز پیام کازرون نیز آماده خدمت رسانی می باشد، تصریح کرد: با توجه به شبانه روزی بودن مرکز پیام فوریت های پزشکی ، بیش از ۲۰۰ ماموریت به بیماران کووید ۱۹ انجام شده و با انجام بیش از ۳۰۰ مشاوره توسط کارشناسان این مرکز، نقش بسزایی در آموزش و ارتقا شهروندان در مورد بیماری کرونا ایفا کرده اند.

بهمن جمشیدی با تشکر از دغدغه و پیگیری های مجدانه نماینده ‌محترم شهرستان از احداث پایگاه اورژانس هوایی و همت بلند خیرین حوزه سلامت در جهت احداث پایگاه دوم شهری کازرون واقع در ابتدای جاده دوان و پایگاه جاده ای انارستان، به مردم این اطمینان را داد که تحولات پیش رو باعث ارتقا توان خدمت رسانی بهتر و رضایت مندی بیش از پیش همشهریان محترم را فراهم خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا