تامین اجتماعی

پرداخت بیش از ۱۴۰۰ میلیارد ریال مستمری و بیمه بیکاری

به گزارش چنارنیوز، مدیر سازمان تأمین اجتماعی که بعنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ عملکرد سازمان تأمین اجتماعی را تشریح نمود با تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر و روز ۲۵ تیرماه روز تامین اجتماعی به همگان خصوصا” جامعه کارگری و کارفرمایی و بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی به خدمات و تعهدات انجام شده در ۴ ماهه اول سال اشاره نمودند.

مهردادمنتصری مدیر تامین اجتماعی شهرستانهای کازرون و کوه چنار پرداخت مستمری بازنشستگی، بازماندگان و ازکارافتادگی را یکی از خدمات بلندمدت تامین اجتماعی برشمردند و انواع تعهدات کوتاه مدت از جمله بیمه بیکاری، پرداخت غرامت ایام بیماری و بارداری، انواع وسایل کمک پزشکی و کمک هدیه ازدواج و کمک هزینه کفن و دفن را بیان داشتند و انواع مستمریها و استفاده ازخدمات درمانی را از دیگر خدمات سازمان نامیدند.

مهردادمنتصری از پرداخت بیش از ۱۴۰۰ میلیارد ریال انواع مستمریها وبیمه بیکاری به بیمه شدگان و مستمری بگیران در ۴ ماهه اول ۱۴۰۰ در حوزه دو شهرستان کازرون و کوه چنار پرداختند و از ایجاد سامانه های الکترونیک و خدمات دیجیتال تحت عنوان طرح ۳۰۷۰ که اکثر درخواستهای عزیزان از طریق سامانه Es.tamin.ir قابل انجام بوده و باتوجه به شرایط بیماری کرونا نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد. ایشان با تاکید براهمیت استفاده از خدمات غیرحضوری الکترونیک سازمان از آمادگی کارشناسان سازمان جهت همه نوع راهنمایی در این خصوص جهت رفاه حال عزیزان اشاره نمودند.

مهردادمنتصری با اعلام پایان تیرماه بعنوان آخرین مهلت استفاده از بخشودگی جرایم بیمه ای از کارفرمایان کارگاه‌های حائز شرایط درخواست نمودند از طریق سامانه مذکور نسبت به درخواست بخشودگی اقدام و از این مزایا بهرمند شوند.

مدیر تامین اجتماعی کازرون و کوه چنار با اشاره به حذف دفترچه کاغذی و جایگزینی نسخه الکترونیک و رضایتمندی بیمه شدگان و جلوگیری از رفت وآمدها و هزینه های غیر ضرور دراین زمینه به خدمات رایگان درمانگاه تامین اجتماعی و اخذ مجوز تبدیل به پلی کلینیک شبانه روزی پس از سالها انتظار با حمایت‌های نماینده پرتلاش شهرستانهای کازرون و کوه چنار جناب دکتر عباسی و پیگیری جهت بکارگیری متخصصین مربوطه و تجهیزات لازم از طریق درمان سازمان تأمین اجتماعی و رفاه بیش از پیش بیمه شدگان و مستمری بگیران دراین خصوص پرداختند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا