سیاسیمذهبی

توجه به توان داخلی باعث خواهد شد مشکلات حوزه اقتصادی در کشور برطرف شود

امام جمعه موقت قائمیه گفت: قطعا تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی باعث خواهد شد مشکلات حوزه اقتصادی در کشور برطرف شود.


به گزارش چنارنیوز، حجت الاسلام محمدی در خطبه نماز جمعه امروز قائمیه با تشکر و قدردانی از حضور پرشور مردم کوه‌چنار در رژه خودرویی ۲۲ بهمن اظهارداشت: با وجود محدودیت‌ها اگر چه حضور در راهپیمایی مثل گذشته فراهم نبود اما رژه خودرویی و موتور پرشور امسال قابل تقدیر بود.

خطیب موقت قائمیه رژه موتوری متفاوت امسال را گامی مهمی در حمایت از انقلاب اسلامی دانست و گفت: این حرکت نمایشی عظیم را به رخ جهانیان کشید و نشان داد عهدی که مردم با انقلاب و امام بستتند ناگسستنی است.

حجت الاسلام محمدی به روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی اشاره کرد و اظهارداشت: قطعا تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی باعث خواهد شد مشکلات حوزه اقتصادی در کشور برطرف شود.

امام جمعه موقت قائمیه با بیان اینکه استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به اقتصاد کشور انجام می‌دهد گفت: این توطئه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران وجود داشته و هر بار به روش و شکلی جدید با اعمال تحریم‌های ظالمانه و فشار سعی در فلج کردن ایران داشته‌اند.

وی با تاکید بر توجه به اهمیت کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی گفت: در سایه تحریم‌ها و توجه به توان داخلی کالاهایی که قبلا به ما نمی دادند امروز به راحتی تولید می‌کنیم.

حجت‌الاسلام‌ محمدی با بیان اینکه دشمن جنگ چند بُعدی را برعلیه ما راه انداخته بر لزوم هوشیاری و حفظ وحدت و توجه به ظرفیت‌های داخلی و رفع مشکلات تاکید کرد.

امام جمعه موقت قائمیه با بیان اینکه آرامش وامنیت مردم یکی از راهبردهای اساسی نظام اسلامی است، گفت: سربلندی و عزت کنونی کشور نتیجه پایداری و مقاومت در برابر دشمنان است.

وی با اشاره به برجام گفت: امروز دشمنان برای ایران که به برجام پایبند بوده شرط می گذارند که ملت ما به آن توجهی ندارد و توپ در زمین آنهااست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا