کوه‌چنار

در اولین روز هفته دولت ۱۲ طرح با اعتباری بالغ بر۷۵ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوه‌چنار،در نخستین روز هفته دولت در کوه‌چنار با حضور امام جمعه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرماندار و بخشداران، مسئول دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و مردم شهیدپرور این شهرستان غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای قائمیه، نودان و روستای موردک آغاز و با آرمانهای شهدای والامقام بویژه شهدای دولت تجدید میثاق کردند.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار شهیدان رجایی و باهنر را مردان و عناصر بی ادعای انقلابی و نماد ساده زیستی خواند که خدمت صادقانه و بی منت را در دستور کار خود قرار داده بودند و گفت: از این شهیدان عزیزباید الگو بگیریم و هفته دولت نیز فرصتی برای بازگو کردن خدمات دولت به مردم است.

دکتر افشون معاون هاهنگی امور اقتصادی استانداری فارس

علی علیزاده با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا افزود: امسال برنامه های اجتماعی و فرهنگی با رویکرد مقابله با بیماری کرونا با رعایت پروتکل های اجتماعی و فاصله گذاری اجتماعی و با محوریت فضای مجازی برگزار می شود چرا که صیانت از سلامت جامعه و جان مردم در اولویت ماست.

وی با بیان اینکه در شهرستان کوه‌چنار امروز ۱۲ طرح با اعتباری بالغ بر۷۵ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد افزود: هفته دولت نمادی یادگار از همدلی ، اتحاد ملت و دولت و وفاق برای سرافرازی،پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی است و تداعی‌گر یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که الگوهای جاودانه خدمت صادقانه به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند.

دکتر افشون معاون هاهنگی امور اقتصادی استانداری فارس

دکتر افشون نیز با اشاره به ۱۲ طرح افتتاح و کلنگ زنی شده در کوه‌چنار گفت: ۷۰ نفر به صورت مستقیم از این طرح‌ها مشغول به کار می‌شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری پروژه احداث و تکمیل سد تغذیه مصنوعی پایون را یکی از طرح‌های مهم دانست و اظهارداشت: از این طرح حدود ۲۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شود.

در نخستین روز هفته دولت در شهرستان کوه‌چنار پروژه احداث و تکمیل سد تغذیه مصنوعی پایون با هدف تغذیه سفره های آب زیرزمینی و کنترل رسوب کلنگ زنی شد که این پروژه از محل تامین اعتبار بنیاد برکت و استانی با اعتبار پروژه ۶۰۸۰۰ میلیون ریال و مبلغ قرارداد ۵۷۷۰۰ میلیون ریال از نوع سازه سد خاکی است. همچنین تغذیه مصنوعی سمغان حوضچه دوم با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان با حجم ذخیره سازی ۱۰۰ هزار متر مکعب آب، افتتاح مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیون توامان و طرح اشتغال دامپروری مدد جوی کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون تومان، افتتاح راه روستایی و بهسازی معابر و کانال سیل برو مرکزخدمات کشاورزی غیر دولتی از دیگر برنامه‌های حضور دکترافشون در کوه‌چنار بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا