آموزش و پرورش

کسب مقام برتر کشوری شورای آموزش ‌ پرورش کوه چنار

به گزارش چنارنیوز، مدیرآموزش و پرورش کوه چنار اعلام کرد: شورای آموزش و پرورش شهرستان کوه چنار در شاخص های عمومی و تخصصی رتبه برتر کشور را کسب کرد.

شورای آموزش و پرورش کوه چنار پس از بررسی ها و ارزیابی های صورت گرفته مقام برتر کشور را از آن خود کرد.

مدیر آموزش وپرورش کوه چنار گفت: شوراهای آموزش و پرورش نقش تسهیل گری در فعالیت های اجرایی این نهاد مهم فرهنگی دارد که در شورای کوه چنار این محور مهم نقش موثری در کاهش مشکلات داشته است.

صفر ساسانی یکی از اهداف تشکیل شوراهای آموزش و پرورش را تحقق نظارت و مشارکت مردم در امور این نهاد، بهره گیری از تمام منابع و امکانات برای ساخت ، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی برشمرد.

وی بیان داشت: قانون تشکیل شوراها ی آموزش و پرورش درششم دی ماه سال ۷۲ در مجلس شورای اسلامی مصوب و در ۲۹ دی ماه به تایید شورای نگهبان رسید.

ساسانی پور خاطرنشان کرد: شوراهای آموزش و پرورش از نظرتحقق برنامه هاو درآمدهای پیش بینی شده، تصویب سیاستگذاری و برنامه ریزی دراین شورا و عملکرد و اطلاع رسانی به موقع و مطلوب در دبیرخانه و برگزاری کمیته های تخصصی از مبنای ارزیابی شوراهاست.

وی تصریح کرد: جا دارد از فرماندار محترم شهرستان بعنوان رئیس شورا ، امام جمعه محترم ، اعضای محترم شورا و جناب آقای راه علی طاهری بعنوان مسئول شورای آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کنیم که با برنامه ریزی خوب و اجرای مصوبات در مدارس شهرستان این آموزش و پرورش توانست مقام برتر کشور را از آن خود کند.

گفتنی است ۶شهرستان از ۵۹ منطقه و شهرستان شورای آموزش و پرورش استان فارس مقام برتر کشوری را کسب نمودند که کوه چنار یکی از این ۶ شهرستان می باشد.

بیشتر بخوانید: دیدار فرماندار شهرستان کوهچنار با دکتر سرانجام معاون وزیر کشور در تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا