آموزش و پرورشامام جمعهفرمانداریگالری

دیدار و تجلیل از فرهنگیان در کوه‌چنار

به گزارش چنارنیوز، امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوه‌چنار و جمعی از مسئولان به مناسبت روز معلم با حضور در آموزش پورش کوه‌چنار و کوهمره نودان ضمن اهدا گل و به رییس و کارمندان این ادارات، از مقام شامخ معلم تجلیل نمودند.

فرماندار کوه‌چنار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و تقدیر از حاضرین در هر دیدارگفت: معلمی شغل انبیاست و معلم خود را در خط مقدم تعلیم و تربیت می داند و در راه آموزش به نسل آینده از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

علی علیزاده در ادامه با اشاره به وضعیت کنونی در کشور و بیماری کرونا و تقدیر از زحمات فرهنگیان در زمینه آموزش مجازی افزود: با تلاش معلمان در این دوران سخت آموزش به هیچ عنوان تعطیل نشد و معلمان در فضای مجازی به تعلیم و تربیت دانش آموزان مشغولند.

سید محمد علی شهیم امام جمعه شهرستان کوه‌چنار، ضمن تبریک روز معلم به همه فرهنگیان، و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری معلم با اخلاق ، روز معلم را به همه فرهنگیان تبریک گفت و از تلاش های معلم ها در فضای مجازی در ایام تعطیلی مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا، تشکر و قدردانی نمود.

مدیر آموزش و پرورش کوه‌چنار و کوهمره نودان، ضمن تقدیر و تشکر به جهت حضور مسئولین در این مدیریت، به ارائه گزارشی از فعالیت های مدیریت و معلمان مدارس در طول یکسال گذشته و در ایام تعطیلی به دلیل شیوع بیماری کرونا و همچنین تشریح فعالیت های آموزشی در فضای مجازی پرداختند.

در پایان، امام جمعه، فرماندار و مسئولین با حضور در اتاق معاونین و کارشناسان اداره، با اهدا گل هفته معلم را تبریک گفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا