بخش هاسیاسیفضای مجازی

جلسه هم اندیشی شهردار قائمیه با برخی فعالان فضای مجازی

به گزارش چنارنیوز، جلسه هم اندیشی شهردار قائمیه با برخی فعالان فضای مجازی دیشب در شهرداری برگزار شد.

در این جلسه حضار با مطرح کردن مباحثی از جمله روند احداث پارک، ساخت و سازهای غیر مجاز، کارگران اخراجی، سد معبر، تکریم ارباب رجوع، تاکسی، تخریب و تنگ نظری و… از مجموعه شهرداری، خواستار پاسخگویی و شفافیت در این مباحث شدند.

در ادامه جلسه شهردار به تشریح خدمات صورت گرفته در پنج سال اخیر پرداخت و اظهارداشت: میزان تحقق بودجه در شهرداری قائمیه از سال ۹۲ تا به امروز کامل بوده و چیزی بیشتر از ۳۰ درصد هم مازاد آن نیز محقق شده است.

علی اکبر میرزایی با بیان اینکه میزان تحقق بودجه شهرداری شهر قائمیه در بین شهرداری‌های شهرستان کازرون بی‌نظیر و در استان کم نظیر بوده است افزود: از بین بیش از ۱۰۰ شهرداری در استان شهرداری قائمیه همیشه رتبه ده تا پانزده بوده است.

شهردار قائمیه گفت: در سال ۹۲ شهرداری قائمیه با بودجه  یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تحویل گرفتیم و پایان دوره چهارم شورا آن را به چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رساندیم و الان آن را به  ۷ میلیارد رساندیم.

میرزایی سوال کردن و کار خواستن از شهردار را حق طبیعی هر شهروند دانست و اظهارداشت: نقد منصفانه را همیشه پذیرا است.

وی اختلاف سلیقه و نظر در بین شورای شهر را مطلوب دانست و گفت: اگر اینچنین نباشد شاید زمینه فساد به وجود آید.

شهردار قائمیه ادامه داد: گاهی در فضای مجازی بزرگ‌نمایی‌هایی هم می‌شود که مطلوب نیست ولی تک تک شورای شهر افراد با ویژگی‌های خوب است که شاید عدم هم‌افزایی آنها انتقادهایی را در پی داشته است.

میرزایی از اولویت‌های مهم شهرداری را بحث آسفالت عنوان کرد و گفت: با هماهنگی نماینده مردم شهرستان کازرون رد مجلس شورای اسلامی و تامین ۱۲۰۰ تن قیر سه محور از طرف شیراز و نورآباد و بوشهر روکش و آسفالت کنارگذر انجام می‌شود.

وی به کارهای صورت گرفته برای احداث پارک بزرگ شهر قائمیه اشاره کرد و گفت: تا نیمه نخست سال ۹۸ کار عمده تکمیل این پارک عملی می‌شود.

شهردار قائمیه از افتتاح پارک چهارهزار و ۵۰۰ متر مربعی محل ساسانی ‌آباد تا یک‌ماه آینده خبر داد و اظهارداشت: در دیگر پارک‌های شهر مثل پارک جزیره و اردشیری نیز کارهای خوبی انجام گرفته است.

میرزایی از فشار برخی از افراد در برخورد با رانندگان تاکسی متخلف گلایه کرد و گفت: با قاطعیت با رانندگان تاکسی متخلف برخورد می‌کنیم.

وی با انتقاد از برخی کارکنان و کارگران در مجموعه شهرداری که در انجام وظیفه محوله کوتاهی می‌کنند گفت: ما با این افراد برخورد می‌کنیم.

شهردار قائمیه با بیان اینکه مخالف اخراج کارگرها از طرف پیمان کار بدون در نظر گرفتن شرایط قرارداد هستیم افزود: در این ارتباط با پیمان‌کار در تاریخ ۲۸ فروردین به صورت کتبی مکاتبه و موارد به وی ابلاغ شده است.

میرزایی در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز و عدم همکاری برخی از شهروندان در عقب نشینی گفت: با این افراد طبق قانون برخورد و انتظار داریم شهروندان در این زمینه بیشتر با مجموعه شهرداری همکاری داشته باشند.

وی از ادامه دار بودن جلسه های هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ خبر داد و گفت: با برگزاری هر گونه جلسه با این موضوعات موافق و جوابگوی مردم عزیز و شهروندان هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا