امام جمعهسیاسی

واکنش امام جمعه کوه‌چنار به اظهارات تفرقه‌انگیز نماینده در مورد تقسیمات کشوری

به گزارش چنارنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیم در خطبه نماز جمعه امروز با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد اظهارداشت: برغم تلاش دشمن برای دور کردن مردم از انتخابات و نظام، مردم با حضور عاقلانه، با بصیرت حدود ۴۹ درصد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند و ۶۹ درصد شرکت کنندگان به رییس جمهور منتخب رای دادند که موجب شادی دوستان و یاس و ناامیدی دشمن شد.

وی با بیان اینکه انتخابات ۱۴۰۰با همه فراز و نشیب ها به خوبی پایان یافت گفت: با پیروزی آیت الله رئیسی انبوهی از مطالبات از ایشان درخواست شده است، امیدوار هستیم با استقرار و شروع به کار دولت رئیسی مردم طعم عدالت را بچشند و زندگی همراه با نشاط و امید برای جوانان رقم بخورد و مشکلاتی که در طول چندین سال گذشته به وجود آمد دیگر تکرار نشود.

امام جمعه کوه‌چنار با بیان اینکه به برکت مجاهدت دانشمندان ایرانی واکسن کرونا تولید و موجب غزت کشور شد، ایران در ردیف ششمن کشور دنیا در تولید واکسن کرونا است افزود: تزریق واکسن تولید داخلی کرونا اقتدار علمی ایران اسلامی در این شرایط سخت تحریم را ثابت کرد.

حجت الاسلام شهیم با ابراز تاسف از اظهارات کسانی که در یک جایگاه‌اند گفت: این جایگاه و عزت را مردم ب این ها داده اند اما امروز در جامعه بعضی از ناهنجاری‌هایی میبینیم ولی ما هم با همین نرم خویی ادامه می دهیم.

وی در ادامه گفت: در زمانی هستیم که در کشورمان خیلی ها دنبال این بودند به نوعی تلخی را به کام ملت بدهند اما در این هفته با حضور پرشور و شعور مردم در پای صندوق های رای رفتیم این عزت را برای جمهوری اسلامی رقم زد ما این شیرینی را نمی گذاریم کسی تلخ کند.

حجت الاسلام شهیم تصریح کرد: هر کسی به هر نوعی بخواهد ذره ای تلخی به کام مردم بریزد با نرم خویی با آن رفتار خواهیم کرد اما امیدوارم ک رفتار پیغمبری هم یاد بگیرند.

امام جمعه کوه‌چنار گفت: خیلی زشت است بعد از دوسال دوباره دامن بزنند به اختلافات گذشته و بحث تقسیمات کشوری را مطرح کنند.

وی تاکید کرد: ما سکوت میکنیم و در هرجایگاه و مقامی باشد احترام میزاریم ولی امیدواریم سو استفاده از این سکوت نشود.

حجت الاسلام شهیم با بیان اینکه از بی‌عرضه‌گی برخی افراد است که عقب افتادگی‌ها منطقه خودمان را با بعضی شهرها مقایسه می‌کنند چرا که عقب افتادگی ما بخاطر بی‌عرضگی مسئولان ماست.

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. اقای عباسی روش کارش اینطوریه که یه بیمارستان برا کازرون میزنه، چهارتا بسته ماسک هم به بیمارستان کوهچنار میده
    اگر صدتا کار انجام بده ۹۹ تاش مال کازرونه اون یدونه هم که مال کوهچناره خرید ۲۰ تا دونه لامپ تیر برقه مثلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا