بخش هاسیاسیکازرونکوهمره

برجام تجربه خوبی برای نمایش بدعهدی آمریکایی‌ها بود

امام جمعه قائمیه گفت: برجام تجربه خوبی بود تا مسئولان ما بدانند آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و از پشت به ما خنجر می‌زنند.

به گزارش چنارنیوز از قائمیه کازرون، حجت‌‍‌الاسلام حسین‌ انصاری امام‌جمعه قائمیه در خطبه‌های امروز این شهر با اشاره سخن رهبر معظم انقلاب که فرموده بودند هرگونه تحریم نقض برجام است گفت: تحریم‌های جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران نقض برجام به شمار رفته و نقض برجام یعنی فعالیت‌های برجام باید متوقف شود.

امام جمعه قائمیه تاکید کرد: رئیس جمهور تازه‌کار و کاسب آمریکا اصلاً اعتقادی به برجام ندارد و ما هم هیچ مسئولیتی بر تعهدات برجام نخواهیم داشت.


انصاری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تعهدات خود را انجام داده است افزود: طرف بدقول و بدعهد و بدحساب نه تنها به عهدش عمل نکرده، بلکه تحریم‌های اولیه را حفظ کرده و به دنبال تحریم‌های جدید هستند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سوم مردادماه مصادف با میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با بیان اینکه دختران امروز مادران فردا هستند اظهار کرد: باید مراقب تربیت فرزندان دختر خود باشیم و با ابراز محبت و عشق به آن‌ها، از واژه‌های زیبا و عاشقانه استفاده کنیم تا نسبت به نامحرمان و گرگان خیابان بی‌توجه باشند.

خطیب جمعه قائمیه همچنین با اشاره به پنجم مرداد مصادف با اقامه اولین نمازجمعه در تهران به امامت مرحوم آیت‌الله طالقانی در سال ۵۸ و سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد در سال ۶۷ گفت: نمازجمعه یکی از بالاترین نعمت‌هایی که به واسطه انقلاب نصیب ما شد و امروز الحمدالله ۹۰۰ نمازجمعه در کشور برپاست.

انصاری با اشاره به یکم تا هفتم مردادماه که هفته مهارت نامگذاری شده است گفت: با توجه به اینکه امسال از طرف رهبر معظم انقلاب سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده است به جوانان عزیز توصیه می‌کنم آموزش یک مهارت فنی مورد علاقه را در دستور کار خود قرار دهند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا