کوه‌چنارنماینده شهرستان

بررسی ظرفیت ها، حل مشکلات صنوف و رفع موانع تولید

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف شهرستان های کازرون و کوهچنار، جلسه هم اندیشی نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های کازرون-کوه چنار دکتر فریدون عباسی دوانی با جمعی از کسبه،بازاریان و تولید کنندگان در راستای بررسی ظرفیت ها، حل مشکلات صنوف و رفع موانع تولید برگزار گردید.

در این جلسه که فرماندار شهرستان، سرپرست اداره صمت، مدیریت آموزش و پرورش و رئیس دفتر نماینده حضور داشتند، پیش از شروع سخنان دکتر عباسی، نمایندگان و معتمدین بازار نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل و مشکلات موجود واحد های صنفی خود مطرح نمودند.

اهم مباحث توسط بازاریان : تقویت اوضاع کسب و کار و امنیت شغلی کسبه ، عدم زیباسازی شهری ، عدم وجود زیرساخت های لازم در شهرک صنعتی، عدم نظارت لازم جهت جلوگیری از ورود اجناس بی کیفیت در بازار، عدم نرخ گذاری ثابت برای اجناس، عدم تخصیص یارانه به صنف خبازان، عدم تخصیص یارانه جهت حمل و نقل ماسه، سیمان و توجه بیشتر به این واحد های صنفی، وجود تداخل واحد های صنفی، عدم وجود پارکینگ اختصاصی در محدود بازار، وجود معتادان کارتن خواب و صیانت از مشتریان خصوصا بانوان هنگام ورود به بازار و ایجاد امنیت در بازار مطرح شد.

دکتر فریدون عباسی در ابتدا ضمن تبریک عید غدیر خم، تاکید بر جاری ساختن سیره ائمه در زندگی خود و گام برداشتن در مسیر بزرگان دینی داشتند.

در ادامه ضمن تقدیر از آقای موسوی سرپرست اداره صمت بخاطر درایت در مدیریت و پیگیری های مستمر جهت تخصیص کالاهای تنظیم بازار به این شهرستان و برنامه ریزی جهت جلوگیری از تعطیل شدن واحد های نانوایی در زمانی که شهرستان های استان با کمبود آرد و تعطیلی واحد های نانوایی مواجه بودند.

سپس ایشان گزارشی از عملکرد یکسال گذشته خود در حوزه های مختلف و پروژه های در حال تکمیل مطرح نمودند : برنامه هایی از جمله تقویت حوزه سلامت شهرستان کازرون و کوه چنار، پیگیری و دریافت مجوز کلینیک تخصصی، تحول در حوزه اورژانس ، هلال احمر، انتقال خون، مرکز مقابله با سرطان، توسعه مخابرات و تلفن ثابت، پیگیری جاده بین باغات، آسفالت کوچه های کوه چنار، راه اندازی شرکت نفت خشت و کنار تخته، پیگیری حل مشکلات ارتباطی منطقه کازرون- کوه چنار، پروژه اتصال سایت های ارتباطی در منطقه کازرون-کوهچنار، دیدار با وزیر راه و شهرسازی و پیگیری مسائل مربوط به دو شهرستان ، از جمله برنامه هایی است که در دستور کار قرار گرفته و برخی از آنها منتج به نتیجه گردیده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کردند: در این دوره تعامل شوراها، شهردار، مردم ، اصناف و مسئولین در روند پیشرفت شهر تأثیر گذار خواهد بود.

لذا صاحب نظران در کار گروه های تخصصی ورود کنند و به دفتر اینجانب نسبت به احصاء مسائل و مشکلات و ارائه راهکاری عملیاتی همکاری نمایند.

مسئولان نیز برای حل مشکلات جلسات هم اندیشی برگزار کنند.

إن شاءالله شرایط پیشرفت را در شهرک صنعتی مهیا می سازیم تا بتوانیم از دغدغه های جوانان بکاهیم و از هیچ تلاشی جهت پیشرفت دو شهرستان کازرون و کوه چنار دریغ نخواهیم کرد.

در مورد استقرار سایر ادارات با فرماندار محترم همکاری لازم را خواهم داشت.

در پایان نمایندگان اصناف ضمن تشکر از برگزاری این جلسه ، استمرار این جلسات را برای طرح مطالبات اصناف در چارچوب قانون، بصورت منظم و آسیب شناسی جدی برای مشکلات و نارسایی های اصناف و بازاریان خواستار شدند که بی شک با حضور دستگاه های اجرایی مربوطه، می توان تحولاتی را در شهرستان ایجاد نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا