سیاسی

بجای انتقاد در فضای مجازی برای پیشرفت شهرستان در عمل پای کار بیایید

به گزارش چنارنیوز، حجت الاسلام سید محمد علی شهیم در خطبه مجازی این هفته کوه‌چنار به واکنش رهبر انقلاب اسلامی به فایل صوتی ظریف اشاره کرد و اظهارداشت: خطا در فکر و ابزار وی با دو پست اینستاگرامی و عذر خواهی جبران نمی شود.

وی با بیان اینکه جبران باید متوازن با خطا باشد گفت: سیاست خارجه طبق اصل ۱۷۶ بر عهده رهبری است که سازو کار طراحی و اعمال آن در شورای امنیت ملی تعبیه شده است.

خطیب جمعه کوه‌چنار با بیان اینکه وزارت خارجه مجری سیاست‌های خارجه نظام است افزود: میدان و دیپلماسی کنار هم و مکمل هم هستند.

حجت الاسلام شهیم ادامه داد: نقش میدان باید اولویت داشته باشد و در کل جهان این موضوع مرسوم است.

خطیب جمعه کوه‌چنار گفت: این نگاه غیر راهبردی و ساده انگارانه و از شیفتگی به غرب جای تعجب دارد از کسی که سیاست نظام را در ۴۰ سال دیده است.

وی با اشاره به روز قدس گفت: روز قدس روز صف بندی حق علیه باطل است و در نگاه امام راحل روز قدس یه مسیله فراتر از یک روز ملی و مختص فلسطین یا جهان عرب است، بلکه قدس یک ارمان اسلامی انسانی است.

امام جمعه کوه‌چنار تصریح کرد: آزادی قدس یک وظیفه انسانی و اسلامی است در این نگاه آزادی قدس کلید قیام جهانی علیه استکبار و اسم رمز انقلاب جهانی علیه صهیونیسم جهانی است.

حجت الاسلام شهیم با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی که در پیش داریم با برشمردن ویژگی‌های دولت جوان و حزب‌الهی از نگاه رهبر معظم انقلاب گفت: امروز در انتخابات شورا در سطح شهرستان باید همین نگاه را داشته باشیم

وی با بیان اینکه شهرستان نوپای کوه‌چنار نیاز به برنامه‌ریزی دقیقی بدور از تنگ نظری دارد افزود: به همت کارشناسان در حال بررسی موضعیت موجود شهرستان و در کنار آن در حال درست کردن سند چشم انداز ده ساله هستیم.

خطیب جمعه کوه‌چنار ادامه داد: برای این کار نیاز به زمان و یک انتخاب خوب از طرف مردم در انتخابات داریم.

حجت‌الاسلام شهیم با بیان اینکه در برخی مسائل همراهی مردم لازم است، از کسانی که می توانند به نوعی در این مجموعه سند ده ساله قدمی بردارند خواست تا در این موضوع کمک کنند.

امام جمعه کوه‌چنار با یادآوری اینکه بصورت جدی بیان کردیم که بدون هیچ نگاه قومی قبلیه ای و سیاسی و جناهی جلسات را برگزار می‌کنیم تاکید کرد: مشکلات هرچه بوده باید کنار بگذاریم و به صورت جدی به سمت هدف ده‌ساله حرکت کنیم.

وی از همه کسانی که برای شهرستان کوه‌چنار دل می سوزانند و توقع دارند که از این محرومیتی که مشاهده می کنیم رفع شود خواست بجای انتقاد در فضای مجازی برای پیشرفت شهرستان کمک کنند و وارد میدان شوند و مشکلات را با همکاری مسئولان و مردم حل کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا