اخبار ویژهبخش هاکازرون

آغاز واگذاری زمین در ناحیه صنعتی چنارشاهیجان

معاون برنامه ریزی و اموراقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از آغاز واگذاری زمین در ناحیه صنعتی چنارشاهیجان خبر داد.

به گزارش چنارنیوز ، خاکساری گفت: با آغاز فرآیند واگذاری زمین در این ناحیه صنعتی تاکنون ۲ سرمایه گذار نسبت به انعقاد قرارداد با این شرکت به منظور دریافت زمین اقدام کرده اند.
وی با بیان اینکه در قالب این قرارداد‌ها حدود ۱۲ هزار متر مربع زمین به متقاضیان واگذار شده است افزود: این دو متقاضی در زمینه ساخت سردخانه و انبار و نیز صنایع غذایی در این شهرک صنعتی زمین اقدام خواهند کرد.
معاون برنامه ریزی و اموراقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: مشوق هایی نظیر پرداخت ۱۵ درصدی بهای نقدی و پرداخت باقیمانده در اقساط ۳۶ ماهه در این ناحیه صنعتی اعمال می‌شود.
خاکساری افزود: برای حمایت بیشتر از متقاضیان و ترغیب بیشتر به سرمایه گذاری، قیمت حق انتفاع و واگذاری اراضی در این ناحیه صنعتی در پایین‌ترین سطح، تعیین شده و سرمایه گذاران در آن از مزایای مناطق کم برخوردار بهره مند می‌شوند.
وی هدف از ایجاد شهرک صنعتی چنارشاهیجان را فراهم کردن زیرساخت مناسب برای استقرار واحدهای صنعتی و توسعه و اشتغال در این منطقه اعلام کرد و گفت: این ناحیه صنعتی با توجه به قرارگیری در امتداد محور غرب استان فارس به خوزستان از موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است.
ناحیه صنعتی چنارشاهیجان با ۲۰ هکتار مساحت ظرفیت استقرار ۷۰ واحد صنعتی و اشتغالزایی برای ۳۵۰ نفر راخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا