اخبار ویژهبخش مرکزی کازرونبخش هاکازرون

تحلیف پنجمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای تابعه بخش مرکزی کازرون

آیین تحلیف پنجمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای تابعه بخش مرکزی شهرستان کازرون در سالن شهید عسکری با حضور بخشدار و شوراهای اسلامی برگزار گردید

علیناز طهماسبی بخشدار مرکزی با تبریک سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه( س) روز پزشک، از زحمات و تلاش های شوراهای اسلامی سابق در خدمت به مردم تقدیر کرد و گفت: انشاء الله شوراهای جدید، اقدامات شوراهای قبل را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه شوراها منتخبین مردم هستند، خاطرنشان کرد: آنها به عنوان منتخبین مردم، باید پاسخگوی مطالبات و انتظارات برحق مردم در ابعاد مختلف باشند.

بخشدار مرکزی افزود: توسعه عمرانی زیربنای تحقق توسعه ای اقتصادی و اجتماعی در جامعه است.

طهماسبی، رعایت قانون و اخلاق مداری را مهمترین وظیفه شوراهای اسلامی دانست و گفت: مردم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای دین خود را به نظام اسلامی ادا کردند و انتظار می رود اعضای شوراها نیز با کار و تلاش شبانه روزی نسبت به حل مسائل و مشکلات مردم تلاش کنند.

وی گفت: بدون تردید حوزه عملکردی شوراها یک حوزه گسترده و مهم است و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امیدوار هستیم شوراهای جدید نیز در مسیر اعتلاء و پویایی و عمران و آبادانی  روستاهای شهرستان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

بخشدارمرکزی در خصوص انتخاب دهیار و شهردار توسط شوراهاابراز داشت: لازم است شوراهای شهر و روستا در این راستا دقت و توجه لازم را به عمل آورند تا افراد شایسته، متخصص و کاردان در این حوزه به عنوان شهردار و دهیار انتخاب کنند تا بتوانند مجریان خوب و امانت‌دارانی امین برای مردم شریف استان باشند.

طهماسبی گفت: شوراهای اسلامی روستا باید ازمصلحت شخصی در امورات عمومی روستا خودداری نمایند چون شورا و مشورت جای سیاسی کاری نیست و کارها و فعالیت آنان باید جهت جلب رضایت خداوند متعال باشد.

 

در پایان آیین تحلیف شوراهای اسلامی روستاهای تابعه بخش مرکزی با قرائت سوگند نامه و با تقدیر از زحمات شوراهای دوره چهارم به پایان رسید.

عکس: حمیدرضا بهمن نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا