کازروننماینده شهرستان

افتتاح بیمارستان امام علی (ع) با پیگیری های دکتر فریدون عباسی در سال آینده

دیدار مهم دکتر عباسی دوانی با قائم مقام رئیس علوم پزشکی شیراز در خصوص بررسی و زمان بندی فرایند باقی مانده تا راه اندازی بیمارستان امام علی (ع)


به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوه چنار؛ در دیدار دکتر فریدون عباسی دوانی نماینده این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی با هیئت رئیسه دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز مباحث پیرامون تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان امام علی(ع) کازرون گفتگو و بررسی شد.

این جلسه به درخواست نماینده مردم و با محوریت افتتاح هرچه سریعتر بیمارستان امام علی( ع) با حضور نجابت قائم مقام رئیس علوم پزشکی، رضائیان زاده معاونت بهداشت و مسئول اداری، پشتیبانی دانشگاه برگزار گردید‌.

در این جلسه نماینده مردم ضمن اهمیت راه اندازی بیمارستان امام علی(ع) که خواسته تمامی مردم منطقه است جهت رفع نسبی کمبود های درمانی دو شهرستان بیان کرد: از اسفند ۹۸ ما به صورت تخصصی و زیربنایی به رفع مشکلات حقوقی، بودجه ای، زیر ساختی، تجهیزاتی و تاسیساتی و… پرداخته ایم و امروز دیگر بهانه ای برای عدم گشایش بیمارستان پذیرفته نخواهد شد.

در ادامه دکتر عباسی به شرح‌ کمبود‌های حائز اهمیت در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های کازرون و کوه‌چنار پرداختند و پس از بررسی مسائل و کمبود های مطرح شده، در خصوص اولویت راه اندازی بیمارستان امام علی(ع)‌، جلسه با خروجی های ذیل به پایان رسید:

همزمان با نصب تجهیزات چهارگانه توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، روند تجهیز بیمارستان امام علی (ع) از سوی دانشگاه علوم پزشکی ادامه پیدا کند.

نصب تجهیزات چهارگانه و تجهیزات و امکانات لازم از سوی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون و دانشگاه علوم پزشکی شیراز تا پایان اسفند ماه به طور کامل انجام و شرایط لازم برای راه اندازی فراهم گردد.

همچنین مقرر گردید در اسفند ماه پیش رو فرایند فراخوان و جذب نیروی انسانی مورد نیاز این بیمارستان انجام و آزمون استخدامی لازم صورت پذیرد.

ایشان ضمن توجه به تعطیلی پایان سال گفت: با توجه به تعطیلی اسفند تا اواسط فروردین ماه سال جاری، باید توجه داشت کار متوقف نشود، حتی اگر با نصف نیرو اما مستمر و ادامه دار کار های بیمارستان امام علی(ع) جهت بهره برداری هرچه سریعتر صورت پذیرد.

در پایان جلسه و پس از مباحث صورت گرفته و بررسی های فنی انجام شده با پیگیری های دکتر فریدون عباسی دوانی، دانشگاه علوم پزشکی شیراز متعهد گردید که بیمارستان امام علی (ع) که مطالبه بحق مردم شریف کازرون و کوهچنار بوده است در خرداد ماه سال آینده به افتتاح رسیده و کار خود را پس از ۱۱ سال آغاز کند.

دکتر عباسی با اشاره به انتظار چندین ساله مردم شریف حوزه انتخابیه و خلف وعده در خصوص افتتاح بیمارستان، تلاش مدیران شهرستان اعم از فرمانداری ویژه کازرون ، شبکه بهداشت و دانشگاه ازاد جهت احقاق این مهم را ضروری دانست.

روابط‌عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده کازرون و کوه‌چنار

بیشتر بخوانید: بخش اول گزارش عملکرد نماینده شهرستانهای کازرون و کوه چنار در ده ماهه سال ۱۴۰۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا