اجتماعیاخبار ایراناخبار ویژهسیاسیکازرونمذهبی

در سال جهش تولید نگاه مسئولان به عرصه تلاش بایدتغییر کند

از مسئولان انتظار می‌رود در سال جهش تولید یک حرکت بزرگ و پرسرعت را در عرصه تولید به نمایش بگذارند تا مردم اثرات آن را بر سفره‌هایشان احساس کنند.


به گزارش چنارنیوز، امام جمعه قائمیه در خطبه نماز جمعه این شهر با اشاره به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید نام گذاری شده است اظهارداشت: بین شعار امسال و شعار سال گذشته که به نام رونق تولید بود یک رابطه دقیق وجود دارد می طلبد مسئولان در این راه مقتدرانه گام بردارند.

حجت‌الاسلام حسین انصاری گفت: از مسوولان انتظار می‌رود در سال جهش تولید یک حرکت بزرگ و پرسرعت را در عرصه تولید به نمایش بگذارند تا مردم اثرات آن را بر سفره‌هایشان احساس کنند.

وی با یادآوری اینکه ویروس کرونا شیرینی عید نوروز را از مردم گرفت افزود: ویروس کرونا اگرچه تلخ بود و چند هزار نفر از مردم عزیز کشورمان را مبتلا و جمع کثیری را به کام مرگ کشاند و خسارات اقتصادی و روحی روانی فراوانی بر جای گذاشت اما لایه‌های پنهان و باطن کرونا خالی از خیر و برکت نبود.

خطیب جمعه قائمیه در ادامه گفت: آزمون کرونا سبب شد که مردم عزیز ایران اسلامی و شهرستان کوه‌چنار زیبایی‌های اخلاق را به نمایش بگذارند.

حجت‌الاسلام انصاری با بیان اینکه کرونا در واقع برای ظالمین و کفار تنبیه است افزود: جامعه غرب و دنیا،طلبان غرب و استکبار را زمین‌گیر کرد و مشت محکم بر دهان قلدران عالم زد که اگر خدا اراده کند یک ویروس نامرئی شما را نابود می‌کند.

امام جمعه قائمیه کرونا را برای مومنان آزمایش الهی دانست و اظهارداشت: مومن باید در این آزمون الهی شاکر باشد و ناسپاسی نکند.

یک نظر

  1. باسلام بنده کارگر شهرداری بعلت حادثه کار دوسال خاننشین شدم همه پول رهن برای اجاره رفت الان صابهونه حکم تخلیع گرغتن فردا باید تخلیه کنم ابروم داره میره شرمنده همسر و دوتا بچم شدم تودوابروفاطمه زهراکمکم کنین فردا صبح میرزنم توکوچه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا