فرهنگی

برگزاری صدها برنامه در هفته بسیج در شهرستان کوه‌چنار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه‌چنار از برگزاری بیش از صدها برنامه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در ایام هفته گرامیداشت بسیج خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه‌چنار در نشست خبری با تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد شهدا و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردان ۱۵ هزار سردار شهید استان فارس و شهدای مدافع حرم با اشاره به توصیف بسیج در کلام امامین انقلاب گفت: بسیج در کلام نورانی حضرت امام(ره) به عنوان مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گم نامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده اند.

وی ادامه داد: بسیج تنها مجموعه‌ای است که امام(ره) در توصیف آن فرمود من همواره به خلوص و صفای بسیجیات قبطه می خورم و از خدا میخواهم با بسیجیانم مشهور بگردانم چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی هستم.

سرهنگ پاسدار امیری با اشاره به شعار هفته بسیج امسال، که “بسیج پاره تن مردم است اظهارداشت: در پیمودن مسیر نورانی گام دوم انقلاب برای تبدیل آرمان های بزرگ به واقعیت می بایست در میدانها مجاهدت کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه‌چنار گفت: تجربه های میدانی به ما می گوید در میدان جهاد رشد میکنیم و نیرومند می شویم لذا با توکل به اعتماد و توکل الهی و حفظ انگیزه و استمرار تلاش جهت ابجاد تمدن بزرگ اسلامی گام بر میداریم.

وی بیان کرد: در همین راستا صدها برنامه در هفته بسیج اجرایی می شود

سرهنگ پاسدار امیری به اهم برنامه های هفته بسیج در شهرستان کوه‌چنار اشاره کرد و افزود: دیدار اقشار مختلف بسیج با امام جمعه شهرستان، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدا ، برگزاری آبروی محله و گلباران قبور شهدا از برنامه های هفته گرامیداشت بسیج خواهد بود که با همراهی و مشارکت بسیجیان در مناطق شهری و روستایی انجام می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه‌چنار ادامه داد: نشست های بصیرتی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، اکران و پخش فیلم های سینمایی ، برگزاری نقاشی و ایستگاه صلواتی، رزمایش کمک مومنانه و برگزاری ارودی جهادی یک روزه و هفت روزه و نذر خون و آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، مسابقات ورزشی و همایش پیاده روی،موشن گرافی و برنامه های فضای مجازی از دیگر برنامه‌های بسیج خواهد بود.

وی بیان کرد: برنامه شاخص ویژه روز سوم رزمایش اقتدار بسیجیان را داریم که با حضور گردان امنیتی رزمی گروههای جهادی و حلقه های صالحین و حضور با شکوه در نماز جمعه و تبیین دستاوردهای بسیج در سال۱۴۰۰ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: روند بهبود اقتصاد و معیشت در داخل کشور دنبال شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا