فرمانداریفرهنگی

زمینه سازی جذب و به کارگیری اهالی فرهنگ و هنر در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی

فرماندار کوه‌چنار خواستار حمایت و پشتیبانی بیشتر از اداره شهرستان و زمینه سازی ایجاد تحرک و جذب و به کارگیری اهالی فرهنگ و هنر در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی شد.

سید محمود هاشمی فرماندار شهرستان کوه‌چنار با حضور در مرکز استان به همراه زیلابی مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوه‌چنار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس دیدار و درباره مسائل و مشکلات فرهنگی و همچنین رونق فعالیت ها و برنامه های فرهنگ و هنری در شهرستان کوه‌چنار به گفتگو پرداختند.

دیدار سید محمود هاشمی فرماندار شهرستان کوه‌چنار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس

در این دیدار فرماندار شهرستان کوه‌چنار گفت: جایگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی رسیدگی به امور فرهنگی و هنری در گستره جغرافیایی شهرستان جایگاه مهم و اثر گذاری است.

هاشمی خواستار حمایت و پشتیبانی بیشتر از اداره شهرستان و زمینه سازی ایجاد تحرک و جذب و به کارگیری اهالی فرهنگ و هنر در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی شد.

بیشتر بخوانید: واسموس آلمانی در بیشاپور و چنارشاهیجان

فرماندار شهرستان کوه‌چنار فرهنگ را زیر بنای توسعه پایدار ذکر و خاطر نشان کرد : رسیدن به توسعه پایدار در تمامی زمینه ها تنها از طریق توسعه فرهنگی امکان پذیر است.

هاشمی با تاکید بر ظرفیت های فرهنگی و هنری مطلوب و وجود هنرمندان با استعداد در شهرستان کوه‌چنار خواستار توجه بیشتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان متولی اصلی فرهنگ استان به این شهرستان شد.

در ادامه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس قول مساعد همراهی و حمایت از برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان کوه‌چنار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا