چند رسانه ایسیاسیکازرونگالری

از مدیریت اجتماعی تا تغییر کاربری تپه و فضای سبز توسط افراد خاص

به گزارش چنارنیوز، فرماندار شهرستان کازرون در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور امام جمعه قائمیه و مدیران و مسوولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به مواضع جمهوری اسلامی برای حاکم کردن حرف و دین خدا اظهارداشت: ما برای بیان این مواضع هزینه زیادی دادیم و خواهیم داد.
داریوش دهقان مدیریت اجتماعی را راه حل مناسب برای عبور از سختی‌ها و محافظت از نظام و انقلاب دانست و گفت: مدیریت جهادی یکی از زیر مجموعه‌های مدیریت اجتماعی است.

وی با برشمردن خصوصیات یک مدیر جهادی افزود: مدیر جهادی همیشه وسط میدان، نقد پذیر، مسولیت پذیر، با اخلاق و صبور است و منیت‌ها را کنار می‌گذارد و با تلاش مشکلات را حل می‌کند.

فرماندار کازرون دلال‌های اداری را از آفات نظام دانست و خواستار مقابله با آن شد.

امام جمعه قائمیه در این جلسه با اشاره به ماه مبارک رمضان و برشمردن اهمیت لیالی قدر اظهارداشت: گاهی علاوه بر کار و زندگی روزانه باید وقتی برای تذهیب نفس بگذاریم.

حجت الاسلام حسین انصاری ادامه داد: بخشی از گرفتاری‌های امروز جامعه اجرا نکردن خوب عدالت است که زحمات قابل تقدیر است اما گروه کوچکی در این کشور با کارهای ناشایست باعث زجر مردم می‌شوند.

رئیس دادگستری کازرون با گلایه از تغییر کاربری راحت از طرف افراد خاصی اظهارداشت: در کازرون مردم عادی نمی‌توانند تغییر کاربری بدهند اما برخی افراد به راحتی تپه و فضای سبز را در این شهر تغییر کاربری میدهند.

سید ابراهیم موسوی خواستار تقویت بازرسی در صیانت از حقوق بیت‌المال شد و گفت: برخی تغییر کاربری‌ها بصورت شورایی گرفته می‌شود که امیدوارم در آینده بتوانیم پاسخگوی اعمال خود باشیم.

وی با بیان اینکه مردم در مواردی رضایت از وضعیت موجود ندارند اظهارداشت: با اقدام مناسب باید رضایت مردم جلب شود که این خود مستلزم اقدام و عمل است.

رئیس دادگستری کازرون با برشمردن مزایای طرح ثبت‌نام ثنا، از ۸۳ درصد ابلاغات بصورت الکترونیک در این دادگستری خبرداد.

موسوی با گلایه از ضعیف بودن واحدهای حقوقی ادارات گفت: بزودی دفتر خدمات قضایی در کازرون راه اندازی می‌شود تا مراجعه مستقیم به دادگستری قطع شود.

به گزارش چنارنیوز، از حاشیه‌های جلسه شورای اداری اهدا لوح تقدیر از طرف فرمانده نیرو انتظامی استان به داریوش دهقان فرماندار شهرستان کازرون به خاطر تلاش‌ها و پیگیری های وی در حوزه مسائل و مشکلات و تجهیزات نیرو انتظامی شهرستان کازرون بود.

از دیگر حاشیه‌ها، گلایه رئیس دانشگاه سلمان فارسی از یکی از کانال‌های خبری شهرستان کازرون بود که بدون دلیل و مدرک با خبر کذب خود باعث تشویش اذهان عمومی شده است بود که رئیس دادگستری نیز با گلایه از بازی با آبروی مسلمان بدون اثبات آن گفت: اگر در مورد این مضوع شکایتی دارید می‌توانید اقدام کنید تا رسیدگی شود.

حضار پس از پایان جلسه بنر فشار خون را امضا کردند.

خبرنگار:ایمان احمدی
عکاس:حسین کیانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا