بخش هاکوهمرهمحیط زیست

بازگشایی حدود ۶ کیلومتر از دو مسیر اصلی جاده بین باغات انجیر روستای سمغان

به گزارش چنارنیوز، صادقی به بازدید امروز رئیس اداره فنی و زیربنائی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون و همراهی شورای اسلامی روستای ملای انبار و دهیار روستای سمغان از وضعیت جاده بین باغات باغستان سمغان اشاره کرد و اظهارداشت: کار نظارت بر اجرای بازگشائی این راه عمومی نیز امروز صورت گرفت.

وی گفت: با تلاش مرکز جهاد کشاورزی قائمیه و حمایت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون و مهندس جوانمرد و پیگیری شورای اسلامی روستای ملای انبار و سمغان، حدود ۶ کیلومتر از دو مسیر اصلی جاده بین باغات انجیر با رضایت مندی مطلوب بازگشائی گردید.

رئیس مرکز خدمات کشاورزی قائمیه ادامه داد: مقرر گردید با پیگیری مجموعه شورا و دهیاری محترم روستای ملای انبار و سمغان و مساعدت و همکاری مدیریت محترم جهاد کشاورزی شهرستان کازرون نسبت به بازگشایی مسیرهای تخریب شده در صورت تامین اعتبار، مابقی راه دسترسی به باغات بازسازی گردد.

وی با بیان اینکه بارش مطلوب باران در سال زراعی جاری، مسیرهای اصلی جاده بین باغات انجیر را تخریب کرده بود گفت: در برخی مناطق امکان تردد وسیله نقلیه مقدور نمی باشد، لذا در راستای حمایت از تولیدات بخش کشاورزی و کاهش هزینه تولید، بازگشائی مابقی مسیر ضروری بنظر می رسد.

صادقی اضافه کرد: بازدید میدانی و پایش ملخ صحرائی در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه دسته جات ملخ در محدوده باغات انجیر مشاهده نگردید.

رئیس مرکز جهاد کشاورزی قائمیه در پایان از مجموعه شورای اسلامی و دهیاری محترم روستاهای ملای انبار و سمغان بویژه آقای عباس آقائی که نظارت مطلوبی بر کارکرد پیمانکار در جهت بازگشائی مسیر جاده بین باغات داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا