سیاسیکوه‌چنار

پیگیری مشکلات در حوزه برق و ثبت احوال توسط فرماندار کوه‌چنار

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کوه‌چنار، علی علیزاده در دیدار با علیرضا انصاری مدیرکل ثبت احوال استان فارس و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان جهت رفع برخی از مشکلات شهرستان در حوزه صنعت برق و همچنین پیگیری استقرار و تجهیز اداره ثبت احوال کوه‌چنار دیدار و گفتگو کرد.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید صنعت برق با رویکرد حمایت از تولید در مسیر رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار تلاش کند، خواستار تقویت و گسترش زیرساخت های حوزه برق در مناطق مختلف شهرستان کوه‌چنار شد.

فرماندار کوه‌چنار در این دیدار خواستار انجام روشنایی معابر در نقاط مختلف شهرستان، توسعه شبکه برق در روستاها، پیگیری اهدای جرثقیل و بالابر، حل مشکل افت ولتاژ، نصب تستر هوایی، و رفع مشکلات حوزه برق در شهرستان شد.

علیزاده همچنین با تشکر از ارائه خدمات شایسته توسط مجموعه ثبت احوال به جامعه خواستار شروع به کار و تجهیز اداره ثبت احوال در شهرستان شد و افزود: سازمان ثبت احوال با تامین نیازهای آماری و اطلاعات انسانی نقش مهمی را در برنامه ریزیها و تصمیم گیریهای اجتماعی و اقتصادی را دارد.

وی ضمن تاکید بر توجه به نیاز‌ها و رفع مشکلات اداره ثبت احوال شهرستان، تامین نیرو انسانی و تجهیز امکانات در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر این اداره به مردم شهرستان را خواستار شد.

احمدرضا خسروی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در این دیدار با تشریح عملکرد صنعت توزیع برق بیان داشت : استراتژی این شرکت ارائه خدمات شایسته به مردم است.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت شرکت سعی دارد همـواره از نقطه نظرات مسئولین ارشد شهرستانها و استان در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم بهره ببرد، گفت : این شرکت سعی خواهد کرد تا آنجا که مقـدور است در تامین مطمئـن برق این شهرستان از هیـچ کوششی دریغ نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا