اجتماعیاخبار ویژهبخش هافرهنگیکازرون

جشن نیمه شعبان به همراه بخشش و تخفیف عده‌ای از مجرمان جرائم غیر عمد

به گزارش چنارنیوز، حجت الاسلام حسین انصاری امام جمعه قائمیه در جشن نیمه شعبان که با همت دادگاه بخش چنارشاهیجان و کوهمره با حضور رئیس دادگاه، فرماندهی انتظامی ، شورای اسلامی قائمیه و نودان و مسوولان دو بخش کوهمره نودان و چنارشاهیجان و اقشار مختلف مردم این دوبخش وکارکنان دادگستری و  دیگر مسوولان در دادگاه برگزار شد با تبریک میلاد امام عصر (عج) اظهارداشت: امروز هم جشن شادی و هم جشن تخفیف و بخشش است.

 

وی با بیان اینکه امروز همه جرائم و جنایت‌های دنیا و ظلم‌ها از اثرات غیبت است  افزود: همه ما منتظر امامی هستیم که همه ائمه و اولیاء نوید آمدن او را داده‌اند و در انتظارش هستیم.

 

حجت‌الاسلام انصاری ادامه داد: فلسفه غیبت عدم لیاقت است و هر وقت ما آن آمادگی را پیدا کردیم او می‌آید.

 

امام جمعه قائمیه خاطرنشان کرد: در فلسفه ظهور ما به دنبال آن هستیم که در کنار امام معصوم زندگی کنیم و در حال حاضر در یک جامعه ولایی تمرین می‌کنیم و خود را برای ظهور آماده می‌کنیم.

 

دکتر دالکی رئیس دادگاه بخش چنارشاهیجان و کوهمره با بیان اینکه سیاست دادگستری بر این است که برچسب و هویت مجرمانه به کسی نزنیم افزود: جرایم خشن را در نطفه خفه میکنیم و هیچ مجرم خشن و متواری نداریم

 

وی گفت: هدف دادگاه تقاص گرفتن نیست بلکه اصلاح مجرمان است همیشه سعی کریم مشکل گشا باشیم و مشکلات مردم را مشکل خود بدانیم و سعی کریم محکومان را نیز وجدانشان را بیدار کنیم که این کار را کردین اشتباه بوده است.

 

لازم بذکر است در این جشن تعدادی از متهمان دیه  و جرائم غیر عمد به همراه شاکیان آنها حضور داشتند که در پایان با صحبت چهره به چهره از شاکیان تخفیف و بخشش قسمتی از جراییم را به دنبال داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا