اجتماعی

حادثه مرگبار با ۳ فوتی و ۱ مصدوم در محور خروجی قائمیه

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس ۱۱۵ کازرون، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کازرون از حادثه تصادف دو خودرو پژو و وانت پیکان در محور کازرون-قائمیه خبر داد.

آتش سوزی خودرو

بهمن جمشیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: طی اولین تماس تلفنی در ساعت ۱۰:۴۸ دقیقه جمعه صبح با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ کازرون مبنی بر تصادف دو خودرو در منطقه حاجی آباد، دو دستگاه آمبولانس اورژانس جاده ای قائمیه و کمارج به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس کازرون با بیان اینکه این حادثه یک مصدوم و سه فوتی داشت ادامه داد: مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان ولیعصر کازرون منتقل شد.

تصادف پژو

وی اضافه کرد: متاسفانه این حادثه سه فوتی داشت که کارشناسان اعزامی اورژانس پس از حضور در محل، فوت سه نفر از سرنشینان را تایید و تحویل عوامل مربوطه شد.

او همچنین به رانندگان توصیه کرد: اگر افراد دچار حادثه شدند لازم است بلافاصله با اورژانس با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند. همچنین لازم است در صورت بروز تصادف پیش از هر کاری خونسردی خود را حفظ کرده، از ازدحام در محل حادثه تصادف بپرهیزند و در صورتی که مصدوم بیهوش است و خطر آتش سوزی و انفجار خودرو وجود ندارد، بیمار را به هیچ وجه جابه جا نکنند.

انحراف به چپ از جانب راننده پژو، عامل حادثه بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا