آموزش و پرورش

نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان کوه چناردر طرح بوم

به گزارش چنارنیوز، نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان شهرستان کوه چنار در قالب طرح بوم با حضور دکتر فیاض پور معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش فارس. گشتاسبی سرراهبر آموزشی تربیتی فارس. مدیر و معاون و کارشناسان آموزش و پرورش کوه چنار و معلمان و دانش آموزان در آموزشگاه های شهید واضع. شهید عزیزاله حسنی و حسن طاهری برگزارشد.

دکتر فیاض پورمعاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس در حاشیه این نمایشگاه گفت: نمایشگاه طرح بوم کوه چنار یکی از بهترین نمایشگاه هایی است که در دوران بازدید از طرح بوم های استان فارس دیده ام و این تراوش استعدادهای نهفته دانش اموزان و فرهنگیانی است که به نمایش گذاشته شده است و این شهرستان می تواند در این برنامه یکی از افتخارات استان و یا کشور باشد .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوه چنار در حاشیه افتتاح و بازدید از نمایشگاه طرح بوم اظهار داشت: «با توجه به سند تحول بنیادین مدیران مدارس می‌توانند ساعاتی از برنامه آموزشی از ساعات فعالیت دانش‌آموزان در مدرسه را به برنامه‌های بومی، محلی و یادگیری مهارت‌های مورد نیاز با رویکرد فرهنگی و تربیتی به دانش‌آموزان اختصاص دهند.»

امین غلامی گفت : «هدف از اجرای طرح بوم ، آموزش مهارت‌های مورد نیاز برای دانش‌آموزان است.»

وی گفت: طرح «بوم» در مدارس به منظور بالا رفتن خلاقیت در بین دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شده تا به نوعی مهارت دانش‌آموزان را افزایش دهد،

بیشتر بخوانید: جلسه مشترک مدیریت بیماری کرونا بین سه شهرستان کوه‌چنار، نورآبادممسنی و رستم برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا