فرمانداریکوه‌چنار

تاکید بر تقویت زیرساخت‌های ارتباطی کوه‌چنار در جلسه با مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس

 به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوه‌چنار، علی علیزاده فرماندار کوه‌چنار در دیدار امروز صبح با فرشید ایزدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس،  بر تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در کوه‌چنار تاکید کرد.

فرماندار کوه‌چنار در این نشست با اشاره به زیرساخت‌های ارتباطی در این شهرستان، اظهار داشت: نیاز است با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی کوه‌چنار در بخش‌های مختلف و نیازها و کمبودهای ارتباطی این منطقه، طرح توسعه ارتباطات به ویژه در مناطق روستایی و ایجاد یک تحول گسترده و جدی در حوزه ارتباطات شهرستان در دستورکار قرار گیرد.

وی با اشاره به وضعیت خطوط ارتباطی و زیرساخت های مخابراتی شهرستان اشاره کرد و افزود: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان متناسب با خواسته مردم و جایگاه آن نیست و نیاز است توجه جدی در این زمینه صورت گیرد چرا که توسعه پایدار شهرستان از مسیر توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی و فناوری و ارتباطات میگذرد.

علیزاده با بیان اینکه با تخصیص اعتبارات و امکانات مخابراتی لازم، تحول خوبی در عرصه توسعه الکترونیک این شهرستان رخ می‌دهد بر تکمیل زیرساخت‌های مخابراتی و کاهش نقاط کور آنتن دهی، پهنای باند و سرعت اینترنت تاکید کرد.

تجهیز و افزایش امکانات اداری و نیروی انسانی، توسعه آنتن‌دهی در مناطق روستایی بخش‌های کوهمره و مرکزی، تقویت زیرساخت‌های اینترنت روستایی، توسعه شبکه تلفن ثابت، افزایش پهنای باند اینترنت، از مهمترین مواردی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست که به اتفاق مهدی زمانی مسئول مخابرات کوه‌چنار و رئیسی رئیس شورای شهر و اکبرپور مشاور پارلمانی مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، فرشید ایزدی مدیر عامل شرکت مخابرات استان فارس با بررسی و ارزیابی موارد مطرح شده قول پیگیری و مساعدت نسبت به رفع مشکلات این حوزه را در شهرستان کوه‌چنار داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا