اخبار ویژهبخش هاسیاسیکوهمره

فشار اقتصادی اولویت دشمن در ضربه‌زدن به کشور

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: دشمنان با فشار اقتصادی قصد دارند صدای اعتراض مردم را دربیاورند که این خیال باطل است.


به گزارش چنارنیوز، ابراهیم استوار میمندی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه بخشدار کوهمره نودان شهرستان کازرون با اشاره به شرایط مدیریتی امروز در جامعه اظهار داشت: مدیریت در شرایط فعلی یک گذشت و پذیرش مسوولیت ایثارگری است.

وی از به کار گرفتن تمام توان دشمن برای ضربه زدن به کشورمان اشاره کرد و گفت: بیشترین تلاش استکبار جهانی برای ضربه زدن به کشور در بحث اقتصادی است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: اقتصاد وابسته به نفت کشور از قبل از انقلاب بیمار بوده و تا امروز ادامه داشته است.

وی ادامه داد: دشمنان با فشار اقتصادی قصد دارند صدای اعتراض مردم را دربیاورند که این خیال باطل است چرا که مردم در همه شرایط سخت و دشوار این چهل سال همواره با انقلاب بودند.

استوار میمندی به الزامات مدیریت اشاره و مردم‌داری را از جمله مهمترین آن عنوان کرد و گفت: مدیر باید با مردم و کنار آنها باشد و مشکلاتشان را درک و بتواند با همه ارتباط دوستانه برقرار کند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس برنامه‌ریزی، توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری، اتحاد و وحدت کلمه را از دیگر الزامات مدیریت دانست و تاکید کرد: برمدیران لازم است آرایش جنگی بگیرند، یعنی از ظرفیت‌ها و داشته‌هایمان به نحو مناسب استفاده کنیم.

صادق محمدی در این آیین خدمتکار بودن را یک نعمت دانست و از مردم و مسوولان بخش کوهمره نودان خواست تا برای پیشرفت هر چه بیشتر این بخش در کنار مجموعه بخشداری باشند.
یحیی حقیقی بخشدار سابق نیز حلالیت طلبید و از مردم و مسوولان بخش کوهمره نودان تقدیر و تشکر کرد

در این آیین از یحیی حقیقی تقدیر و صادق محمدی به عنوان بخشدار جدید کوهمره نودان شهرستان کازرون معرفی شد.

منبع/خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا