اخبار ایراناخبار ویژهبخش هاکازرون

کسب مقام اول دانش آموز قائمیه ای در مسابقات کشوری علمی کاربردی برق صنعتی

به گزارش چنارنیوز، رییس آموزش و پرورش قائمیه از درخشش دانش آموز این شهر در مسابقات کشوری علمی کاربردی و المپیادهای علمی خبر داد.

سید قاسم تقوی تقوی گفت: دانش آموزان قائمیه در شانزدهمین دوره مسابقات کشوری علمی – کاربردی هنرستان های کاردانش شرکت نمودند که دانش آموز مهدی جمالی موفق به کسب مقام اول در رشته برق صنعتی شد.


تقوی ضمن تقدیر از این دانش آموز ، خانواده محترم ، کارکنان و مدیریت اموزشگاه معاونت و کارشناسان آموزش اداره گفت: خواستن توانستن است و هر کسی که تلاش کند اعتماد به نفس و پشتکارداشته باشد موفق می شود . و برای اینکه دانش اموزان دیگر از این دانش آموز الگو گیری کنند سعی می کنیم برنامه تجلیل را در مراحل بعدی داشته باشیم .
امام جمعه شهر قائمیه در مراسم استقبال از این دانش آموز گفت: قهرمانی شایسته دانش اموز نخبه شهر جناب آقای جمالی درالمپیاد علمی کاربردی مسابقات کشوری رشته برق صنعتی راخدمت خانواده ومعلمان و مدیریت آموزشگاه شهید نجفی و کارشناسان و مدیر آموزش و پرورش تبریک عرض می نمایم و تشکر می کنم که سبب خوشحالی و افتخار است .

وی به جمله ای از امام صادق اشاره نمود و گفت: امام صادق می فرماید هرکس کاری را دنبال کند یا تلاش کند و جدیت به خرج بدهد آن را پیدا می کند .توکل بر خدا ، تلاش و تربیت ثمره این پیروزی بوده است وباعث شده تا این منطقه در کشور بدرخشد اگر توکل به خدا داشته باشیم به قله های رفیع می رسیم .

معاون آموزشی اداره در این مراسم گفت: : هنرجو مهدی جمالی پایه یازدهم رشته برق صنعت هنرستان کارو دانش منطقه قائمیه در مسابقات علمی – کاربردی استانی شرکت کرد که از بین دانش آموزان ۵۹ منطقه رشته برق صنعتی بالاترین نمره علمی استان را کسب و در در۹تیرماه ۹۷ درمسابقات عملی کشوری شرکت و از بین دانش آموزان بین ۳۱ استان در رشته برق صنعتی توانست رتبه اول کشوری مسابقات ع را به خود اختصاص دهد
مهدی جمالی هنرجوی هنرستان کاردانش قائمیه ، تنها فردی است که در استان فارس توانسته است عنوان و مقام اول را کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا