سیاسیکازرونکوه‌چنارنماینده شهرستان

در دیدار وزیر نیرو با نماینده کازرون و کوه‌چنار مسائل آب و برق منطقه پیگیری شد

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار، دکتر فریدون عباسی دوانی نماینده این حوزه انتخابیه پیرامون مسائل آب و برق استان فارس و حوزه انتخابیه با دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که با حضور معاونین وزیر نیرو همراه بود، مسائل حوزه آب شهرستان های کازرون و کوه‌چنار مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

دکتر عباسی دوانی با بیان اهمیت پروژه سد نرگسی و درخواست تامین اعتبار لازم جهت تکمیل هرچه سریعتر آن، خاطرنشان کرد: لازم است که پروژه سد نرگسی در طرح جهش قرار گرفته و امسال به آبگیری اولیه برسد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس در ادامه با اشاره به مطالعات انجام گرفته پیرامون سد چروم، از وزیر نیرو خواستار تکمیل هرچه سریعتر این مطالعات و مشخص شدن مکان سد و پیمانکار مربوطه جهت احداث این پروژه شد.

نماینده کازرون و کوه‌چنار ضمن اشاره به آب هایی که از کازرون خارج می شود، خواستار تجدید نظر در این زمینه و ساماندهی خروج آب ها شد و همچنین با تاکید بر احیای دریاچه پریشان به بررسی راهکارهای احیای آن پرداخت.

همچنین تکمیل فاضلاب منطقه و راه اندازی فاز یک آن از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که با مبحث تامین بودجه لازم برای دو پروژه اصلاح شبکه شهری و جابجایی لوله آب از جاده کازرون به کوه‌چنار همراه شد.

در ادامه جلسه موارد متعددی در حوزه برق منطقه از جمله افزایش مدت ماهیانه تعرفه گرمسیری برق در کازرون و کوه‌چنار مطرح شد.

عباسی دوانی همچنین با پیگیری احداث پست برق منطقه ویژه اقتصادی کازرون، به مشکلات پست برق بالاده اشاره کرد و خواستار جابجایی و ارتقاء آن برای تامین برق منطقه‌ شد.

نماینده کازرون و کوه‌چنار پس از آن، تامین هزینه چراغ و جمع آوری تیرهای برق جامانده در خیابان ها و جابجایی دکل‌های مسلط بر منازل را از وزیر نیرو درخواست کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا