حوادث و انتظامیکازرون

کشف دستگاه استخراج‌ ارزهای دیجیتال در کازرون

به گزارش چنارنیوز، فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و پاور قاچاق به ارزش ۲۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان کازرون خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی کازرون با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در یک شرکت اقدام به نگهداری و استفاده از دستگاهای استخراج ارز قاچاق می‌کند که بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران به همراه نماینده اداره برق ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان‌ موفق شدند ۹۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و پاور قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ماینرهای کشف شده را ۲۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سردار حبیبی با بیان اینکه برخورد با افرادی که اقدام به استفاده غیر قانونی از اینگونه دستگاه‌ها می‌کنند با جدیت و به صورت مستمر در دستور کار پلیس فارس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از این موارد بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن اقدامات قانونی انجام شود.

منبع
پایگاه خبری پلیس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا