سیاسیمذهبی

زمینه مشارکت مردم به منظور انتخاب فرد اصلح ایجاد شود

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی ستاد نمازجمعه شهرستان کوه‌چنار،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه موقت شهرستان کوه‌چنار در خطبه های امروز بیان داشت؛ عملیات بیت المقدس از بزرگترین عملیات های دفاع مقدس بود.

وی افزود؛ دوشنبه ۹ فروردین مصادف با سالروز ولادت با عظمت امام زمان (عج) می باشد که جا دارد همه ما اهتمام‌ برگزاری جشن ها را داشته باشیم و از ظرفیت هیئات مذهبی جهت فضاسازی عمومی و فرهنگی در سطح شهر استفاده کنیم.

حجت الاسلام محمدی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید بیان داشت؛سخنرانی جامع ایشان به عنوان فرماندهی آگاه و با درایت که در مقابل هجمه های سیاسی، دیپلماسی و فرهنگی دشمنان، با بصیرت کامل به ما راهکار می دهند و همچنین مسئله صبر و مقاومت را به عنوان عنصری سازنده مورد تاکید قرار می دهند، نقشه ها و توطئه ها مستکبران را خنثی می کنند.

وی خاطر نشان کرد، مقام معظم رهبری مسئله اقتصاد را چندین ساله محور اصلی شعار سال بیان می کنند و می بینیم که رسالت رهبری در گفتمان سازی است. در بیانات ابتدای سال جدید رهبری، اهتمام به اصل مشارکت در انتخابات از محوری ترین نکته ایشان بود که باید بدون شعارزدگی بر اساس مبانی دینی و فقهی در انتخابات شرکت نمود و همچنین بیان نمودند که انتخابات ریاست جمهوری از دیگر انتخابات واجب تر است زیرا از طرفی حیطه وظایف و اختیارات ریاست جمهوری وسیع است و از طرفی دیگر حدود ۹۶ درصد بودجه کشور در اختیار نهاد ریاست جمهوری است و این موضوع اهمیت و جایگاه ریاست جمهوری را می‌رساند که باید زمینه مشارکت مردم به منظور انتخاب فرد اصلح را ایجاد نمائیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا