آموزشکوه‌چنار

ساخت مدرسه جدید چکک و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس کوه‌چنار

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کوه‌چنار؛ علی علیزاده در جلسه با حضور مدیر کل نوسازی مدارس فارس، مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس، معاون فرمانداری، بخشدار مرکزی، رئوسای آموزش و پرورش کوه‌چنار و کوهمره و جمعی از مسوولان که در فرمانداری برگزار شد بر اهمیت تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تجهیز کردن مدارس این شهرستان تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش برای پیشبرد فعالیت ها و رسیدن به اهداف ترسیم شده، نیازمند برنامه ریزی و اجرای دقیق برنامه ها است.

فرماندار کوه‌چنار تصریح کرد: در شرایط کرونایی باید ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس، تلاش شود تا خللی در روند فعالیت های مرتبط با تعلیم و تربیت دانش آموزان ایجاد نشود.

وی به آخرین وضعیت پروژه های عمرانی- آموزشی اشاره کرد و تاکید کرد: پروژه های اولویت دار آموزشی برنامه ریزی و با همکاری نوسازی مدارس، در حداقل زمان ممکن به بهره برداری برسد.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار به همراه مدیرکل نوسازی مدارس فارس و جمعی از مسئولان از مدرسه روستای چکک، الیاس آباد، حکیم باشی حسین‌آباد و مدرسه شهید سرمست ساسانی‌پور بازدید کردند.

سرفراز موصلی مدیرکل نوسازی مدارس فارس ضمن قول مساعد جهت احداث مدرسه جدید در روستای چکک گفت: بزودی کلنگ‌ این مدرسه در زمین اهدایی خیّر زده و احداث آن شروع می‌شود.

وی همچنین بر تجهیز مدارس شهرستان تاکید کرد و برای خرید کامپیوتر هنرستان تلاش کوهمره و هنرستان قائمیه و تکمیل و تجهیز مدرسه شهباز رزمجویی مظفرآباد قول مساعد دادند و بر تکمیل پروژه های نیمه تمام در کوه‌چنار تاکید کرد.

موصلی از حل شد مشکل برق مدرسه دوسیران و کنده‌ای به زودی خبرداد و افزود: زمین چمن مدرسه ملای انبار نیز در دستور کار است که به زودی شروع می‌شود.

وی به تلفیق دیبرستان و هنرستان شهید کاییدی کوهمره اشاره کرد و گفت: بعد از تلفیق این دو مدرسه با نام شهید کاییدی خواهد بود.

مدیرکل نوسازی مدارس فارس در بازدید از مدرسه الیاس آباد نیز قول تامین اعتبار برای تکمیل و تجهیز این مدرسه را داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا