آبفاکوهمره

بازدید شورای شهرستان به همراه رئیس بنیاد مسکن و رئیس آبفا از روستای سمغان

در این بازدید که با حضور اعضای شورای شهرستان کوه چنار و آقای منصوریان رئیس بنیاد مسکن ،آقای محمدی رئیس آبفا انجام گرفت و اعضای شورا و دهیار سمغان نیز حضور داشتند .

داریوش پورقیومی رئیس شورای شهرستان کوه چنار ابراز داشت در این دیدار مسائل و مشکلات روستای سمغان از جمله وضعیت بهسازی معابر و کوچه های روستا همچنین موضوع آب آشامیدنی روستا مورد بررسی قرار گرفت که در آینده با برنامه ریزی بهتر بتوان وضعیت بهتری را برای این روستا داشته باشیم.روستای سمغان دارای کوچه ها و معابر بهسازی نشده است خیابانهای این روستا قبلا سنگ فرش بوده ولی به دلیل گازکشی مورد تخریب قرار گرفته و هزینه پرداختی از طرف اداره گاز متاسفانه جوابگوی ترمیم مجدد سنگ فرش نبوده و همینک وضعیت بسیار اسف باری در معابر این روستا به وضوح قابل مشاهده است و باید اهتمام ویژه ای در خدمت رسانی به مردم همیشه در صحنه سمغان که یکی از قطبهای تولید انجیر در شهرستان است داشته باشیم.

وی اظهار داشت که این روستا فاقد امکانات ورزشی می باشد و با داشتن استعدادهای برتر در سطح شهرستان متاسفانه هیچ گونه امکانات ورزشی درخور و شایسته این مردم در روستا وجود ندارد.

وی افزود: وضعیت اینترنت این روستا نیز مناسب نمی باشد و فاقد اینترنت ۴g می باشد.همچنین خانه ها و سازه های این روستا فرسوده شده و با کوچکترین زلزله حوادث جبران ناپذیری اتفاق خواهد افتاد و می طلبد که برای تعمیر و ساخت مسکن در این روستا و دادن تسهیلات لازم مسئولین توجه و همت بیشتری داشته باشند .

پورقیومی اظهار کرد: این روستای تاریخی دارای جاذبه های بسیار جالبی برای جذب گردشگر و توریست می باشد که برای معرفی این روستا در طرح هدف بومگردی و گردشگری باید اقدام نماییم.

وی گفت: روستای سمغان دارای چهار شهید سرافراز دفاع مقدس می باشد که خیایانهای منتهی به گلزار شهدا نیز وضعیت بسیار بد و بهسازی نشده ای دارند خصوصا خیابان منتهی به قبر شهید گرام نادری وضعیت خیلی بد و دره مانندی دارد که عبور و مرور در این خیابان که محل تردد اکثریت روستا می باشد به سختی انجام می گیرد.

در پایان ایشان اظهار داشت که امیدواریم با پیگیری های مجدانه و همت ما مسئولین بتوانیم مشکلات این روستا را کم کنیم.

بیشتر بخوانید: مراحل تکمیل سوله استخر سرپوشیده قائمیه به پایان رسید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا