حوادث و انتظامی

اتوبوس حامل بیش از ۶ میلیارد کالای قاچاق توقیف شد

فرمانده انتظامی کوهچنار از کشف یک محموله قاچاق ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ لطف الله محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، مأموران انتظامی کوه‌چنار در ایست و بازرسی مقطعی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۳ دستگاه اسپیلت، ۲۴۰ عدد سنسور کنترل، ۸ عدد کلید اتوماتیک بزرگ برق، ۵ دستگاه اینورتر، یک دستگاه صافت استارت، ۳۶۵ عدد شستی استوپ استارت، ۱۰۰ عدد کنتاکتور، ۲۳۰ عدد چراغ سیگنال، ۱۳۶ عدد فیوز، ۴۰ عدد فن، یک دستگاه دوربین نقشه برداری، ۳ عدد مانیتور، ۴ عدد آمپر، ۱۷ عدد مازول کنترل جرقه زن، یک دستگاه رقص نور، ۸ دستگاه نیم موتور، شافت و گیربکس خودرو خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی “کوه چنار” با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق را ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالبرآورد کرده‌اند، گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود که بایستی با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی قدم‌های مفید و مؤثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم.

بیشتر بخوانید: کشف خودرو سرقتی با پلاک جعلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا