حوادث و انتظامی

دستگیری یک کارمند دولت به اتهام قتل در کوه‌چنار

با تلاش مأموران انتظامی یک قاتل ۴۰ ساله که کارمند یکی از ادارات دولتی است پس از ۶ ساعت از وقوع قتل دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش چنارنیوز، فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، قاتل ۴۰ ساله که کارمند یکی از ادارات دولتی است پس از ۶ ساعت از وقوع قتل دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ دوم “لطف‌اله محمدی”  در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی منجر به قتل در یکی از روستاهای “کوه‌چنار”، بلافاصله مأموران جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که ۶ نفر از اهالی روستا به دلیل اختلافات قبلی با یکدگیر درگیر و منجر به قتل جوانی ۳۱ ساله شده و قاتل سریعا صحنه را ترک و متواری شده است.

فرمانده انتظامی “کوه چنار” عنوان داشت: ماموران انتظامی اقدامات فنی و تخصیی خود را آغاز کردند و پس از ۶ ساعت موفق شدند قاتل ۴۰ ساله که کارمند یکی از ادارات دولتی است را با تعامل سازنده با خانواده آن خود را به مامورین معرفی و به مقر انتظامی انتقال شد.

سرهنگ دوم “محمدی” با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: نیروی انتطامی با مخلان نظم و امنیت به صورت قاطعانه برخورد می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا