اجتماعیسیاسی

همه ما با هر تفکر سیاسی باید وحدت داشته باشیم

به گزارش چنارنیوز، محمود هاشمی فرماندار شهرستان کوه‌چنار در نشست جمعی از فعالان سیاسی، فرهنگی، رسانه ای و معتمدین شهرستان کوه چنار با دکتر قناعتی مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری فارس با بیان اینکه همه ما با هر تفکر سیاسی باید وحدت داشته باشیم، گفت: باید در مقابل تهاجم دشمن هوشیار باشیم که دشمن ما را سرگرم بازی‌های سیاسی، اختلافات درونی و نیرنگ‌ها نکند.

نشست جمعی از فعالان سیاسی، فرهنگی، رسانه ای و معتمدین شهرستان کوه چنار با دکتر قناعتی مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری فارس

وی گفت: پیرو دستورات و تاکیدات دولت به صورت دوره ای نشست هایی با فعالین شهرستانی ترتیب داده شده است تا از تمام ظرفیت ها برای همدلی،هم افزایی و استفاده از تمام طیف ها، سلایق، تفکرات سیاسی و اجتماعی بهره گرفته شود.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار گفت: ما معتقدیم رضایت مردم، رضایت خدا را در پی دارد و به واسطه همدلی و همراهی فعالین موفق شدیم در ۴ ماه گذشته آرامش را در تمامی حوزه ها در شهرستان برقرار کرده و فضای سیاسی و اجتماعی خالی از تنشی را در شهرستان تجربه نماییم.

نشست جمعی از فعالان سیاسی، فرهنگی، رسانه ای و معتمدین شهرستان کوه چنار با دکتر قناعتی مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری فارس

قناعتی مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری فارس در این نشست بیان داشت: گسترده ترین و بزرگترین جنگ شناختی و ترکیبی را در ۴ ماه اخیر در کشور داشتیم

وی تصریح کرد: الان بچه‌ها، نوجوانان و جوانانمان زیر آوار ابهامات و شبهات دشمن گیر افتاده‌اند، دیگر کسی از ما، چپ و راست و اصلاح‌طلب و اصول‌گرا نمی‌پذیرد، باید با هم فکر کنیم که چگونه این بچه‌ها را از زیر آوار دربیاوریم، آنها آینده ما هستند.

دکتر قناعتی مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری فارس

قناعتی خاطر نشان کرد: دختری که کشف حجاب می‌کند هم دختر من و شماست، آنها بچه‌ها و پاره‌های تن ما هستند و دل‌هایشان پاک است و اگر به چشم دشمن به انها نگاه کردیم قافیه را باختیم.

وی اظهار داشت: همه ما باید از خود بپرسیم که در دو سه ماه گذشته که کشور ما با عظیم ترین جنگ شناختی که در طول تاریخ بی سابقه بوده است مواجه شد ، ما بعنوان افرادی که مدعی رهرو حاج قاسم سلیمانی هستیم کجا سینه سپر کرده و کجا وارد صحنه شده ایم و از انقلاب دفاع کرده و پای انقلاب ایستاده ایم.

نشست جمعی از فعالان سیاسی، فرهنگی، رسانه ای و معتمدین شهرستان کوه چنار با دکتر قناعتی مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری فارس

دکتر جواد قناعتی در ادامه سواد رسانه ای را لازمه جهاد تبیین دانست و افزود : ما باید در جمع فرزندان امروز وارد شویم ولو اینکه طرز تفکر وحتی ظاهر آنها با ما و سلیقه ما متفاوت باشد و باید در جهت رفع ابهامات آنها تلاش کنیم و لازمه این کار این است که به سلاح جهاد تبیین مسلح باشیم.

در این جلسه تعدادی از حاضرین، نقطه نظرات خود را در مورد مسائل سیاسی شهرستان کوه‌چنار بیان کردند.

بیشتر بخوانید: برگزاری اولین دوره اقدامات پیش بیمارستانی در شهرستان کوه‌چنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا