دیگر

۷ مصدوم و فوتی نتیجه دو تصادف در روز عید قربان

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کازرون و کوه‌چنار، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان کازرون از وقوع ۲ تصادف جاده ای در محورهای مواصلاتی “کازرون” در روز عید قربان خبر داد که موجب کشته و مجروح شدن ۷ نفر از سرنشینان شد.

تصادف در محور های کازرون

بهمن جمشیدی با اشاره به حوادث جاده ای در روز عید سعید قربان در محورهای مواصلاتی کازرون اظهار کرد: در تصادف صبح امروز که در ساعت ۱۱:۱۱ دقیقه به وقوع پیوست، برخورد دو دستگاه خودرو پارس و خودرو ۴۰۵ در محور کازرون-دشت ارژن در منطقه بورنجان منجر به مصدومیت شش نفر از سرنشینان شد.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان کازرون و کوه‌چنار بیان کرد: طی اولین تماس با مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ کازرون، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر دشت برم به محل حادثه اعزام شد که ۶ مصدوم توسط آمبولانس های اورژانس و هلال احمر به بیمارستان ولیعصر کازرون منتقل شدند که حال یکی از مصدومان ۲ ساله وخیم گزارش شده است.

تصادف در محور های کازرون

جمشیدی افزود: همچنین در ساعت ۱۲:۳۲ دقیقه امروز تصادفی مبنی بر واژگونی خودرو پراید در محور کازرون-کنارتخته در محدوده پارس خرما گزارش میشود که بلافاصله آمبولانس جاده ای کمارج و هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: متاسفانه شدت جراحت و آسیب های وارده منجر به فوت راننده پراید شد.

جمشیدی در پایان توصیه کرد: در صورت بروز تصادف لازم است پیش از هرکاری خونسردی خود را حفظ کرده، از ازدحام در محل حادثه تصادف بپرهیزند و در صورتی که مصدوم بیهوش است و خطر آتش سوزی و انفجار خودرو وجود ندارد، بیمار را به هیچ وجه جابه جا نکنند.

تصادف در محور های کازرون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا