هلال احمر

۳۶ هزار سی‌سی هدیه سرخ کوه‌چناری‌ها برای نجات زندگی

سید ایمان موسوی در گفت وگو با چنارنیوز گفت: مردم نوع دوست شهرستان کوه‌چنار امروز با استقبال خوب از فعالیت مرکز سیار انتقال خون، ۳۶ هزار سی سی خون اهدا کردند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوه‌چنار گفت: انتقال خون سیار در هفته دفاع مقدس در این شهرستان راه‌اندازی شد که بنا به برنامه ریزی که انجام شده بصورت یک بار در آخر هرماه مردم شهرستان می‌توانند به این مرکز سیار برای اهدا خون مراجعه کنند.

نذر خون در کوهچنار

سرپرست جمعیت هلال احمر کوه‌چنار بیان کرد: اهدای خون هیچ تأثیری در تضعیف سیستم ایمنی بدن ندارد بلکه اهدای آن موجب جایگزینی گلبول‌های جدید شده و به تحریک سیستم ایمنی و تقویت آن کمک شایانی می‌کند.

وی اضافه کرد: ویروس کرونا از طریق خون و فرآورده‌های خونی منتقل نمی‌شود و همه مراجعه کنندگان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی پذیرش و توسط پزشک معاینه می‌شوند و جای نگرانی در این مورد نیست.

نذر خون در کوهچنار

موسوی با اشاره به استقبال خوب مردم نوع‌دوست شهرستان کوه‌چنار از مرکز سیار خون‌گیری گفت: شهروندان نوع‌دوست کوه‌چنار ، اهدای خون را در برنامه زندگی خود قرار دهند و علاوه بر کمک به تامین نیاز خونی استان موجب استمرار و افزایش روزهای فعالیت مرکز سیار انتقال خون این شهرستان شوند.

لازم به ذکر است امروز فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه‌چنار، بخشدار مرکزی، رئیس بیمارستان و جمعی از مسیولان از پایگاه سیار خون در سالن حجاب بازدید و فرماندار شهرستان کوه‌چنار نیز خون اهدا کرد.

بیشتر بخوانید:انجام بیش از پنج هزار ماموریت امدادی از ابتدای سال جاری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا