فرهنگی

۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود

به گزارش چنارنیوز، به مناسبت عید بزرگ مبعث رسول اکرم(ص) و در آستانه نوروز ۱۴۰۰، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوه‌چنار یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌کند.

سرهنگ پاسدار علی امیری ، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوه‌چنار اظهار داشت: به تأسی از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه که بعدا به نهضت کمک‌ مؤمنانه تبدیل شد، در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی توزیع کمک‌های معیشتی به افراد نیازمند را در دستور کار داریم.

وی افزود: در این مرحله با مشارکت بنیاد احسان، ستاد اجرایی فرمان امام همچنین مهندس نوذری وزیر سابق نفت و خیران ، یک‌هزارو ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزارتومان در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

امیری گفت: این نهضت ادامه خواهد داشت و ما به عنوان خادم مردم تلاش می‌کنیم بتوانیم گوشه‌ای از نیازهای مردم را برآورده کنیم.

وی با بیان اینکه در کنار این بسته‌های معیشتی، کمک‌های دیگر چون توزیع جهیزیه، توزیع بسته‌های بهداشتی و توزیع غذای گرم نیز جزو اقدامات ما بوده است، ادامه داد: این کمک‌ها در قالب نهضت کمک‌ مؤمنانه و در پنجمین مرحله خود در حال انجام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوه‌چنار با بیان اینکه چنین کاری در دنیا سابقه ندارد و این یک حرکت مختص ملت ایران بود، گفت: شهرستان کوه‌چنار نیز از این قافله عقب نمانده و همچنان تا روزی که شخص نیازمندی پیدا شود، این نهضت ادامه خواهد داشت..

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا