آموزش

آیین بازگشایی مدارس شهرستان کوه‌چنار با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد

به گزارش چنارنیوز، آیین بازگشایی مدارس شهرستان کوه‌چنار در سال تحصیلی جدید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا صبح روز شنبه با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان درمدرسه شهید واضع برگزار شد.

امام جمعه کوه‌چنار در این آیین اخلاق و معنویت و سلامت را سه ظلع مهم در امر آموزش عنوان کرد و بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد.

حجت الاسلام انصاری خواستار استفاده صحیح از فضای مجازی توسط دانش‌آموزان شد و خاطرنشان کرد: می توان با افزایش سواد رسانه ای و مدیریت صحیح آن ،  فضا ی مجازی را به ابزاری برای مطالعه و پیشرفت علمی دانش آموزان و  جوانان تبدیل کرد

فرماندار شهرستان کوه‌چنار حفظ سلامت دانش آموزان را مهم‌ترین دغدغه مسئولان دانست و گفت: رعایت اصول بهداشتی در اولویت نخست فعالیت‌های حضوری مدارس قرار گیرد.

علی علیزاده با اشاره به اینکه امسال با مسئولیت سخت‌تر و سنگین تر بار آموزش دانش آموزان سراسر کشور را بر دوش می‌گیریم، اضافه کرد: امسال با شیوع ویروس کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس اجباری است و معلمان و مدیران باید بر این موضوع نظارت ویژه داشته باشند.

وی با بیان این که بر اساس پروتکل‌های بهداشتی کلاس‌ها باید به صورت مختصر برگزار شود، تأکید کرد: حفظ سلامت مردم و دانش‌آموزان بالاترین اولویت ماست.

نماینده عالی دولت در کوه‌چنار با بیان اینکه حمایت خانواده‌ها در ارتقا فرایند آموزش و یادگیری دانش آموزان موثر است افزود:  خوشبختانه در این مسیر سخت، خانواده‌ها پابه‌پای معلمان پیش رفته و در امر آموزش به آنها کمک کردند که امیدواریم این کمک در ادامه بیشتر هم شود.

مدیر آموزش و پرورش کوه‌چنار نیز در این آیین با بیان اینکه مدارس پرجمعیت زوج و فرد می شود بر رعایت پروتکل ها بهداشتی در مدارس تاکید کرد.

سید قاسم تقوی با اشاره به وضعیت زرد کوه‌چنار گفت: دانش آموزان بصورت حضوری و مجازی مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه هیچ دانش آموزی نباید ترک تحصیل کند بر حمایت از دانش آموزان بی بضاعت تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا