اخبار ایراناخبار ویژهکرونا

محدودیت‌های ۱۰ روزه کرونایی در فارس

با قرمز شدن ۱۴ شهرستان استان فارس، محدودیت‌های ۱۰ روزه کرونایی اجرا می‌شود.


به گزارش چنارنیوز، جانشین استاندار در ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: با قرمز شدن وضعیت کرونا در شیراز، محدودیت‌ها از فردا به مدت ده روز اعمال می‌شود.

قاسم پور با بیان این که محدودیت‌های هوشمند از جمله محدودیت‌های خودرویی ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی مطابق رنگ بندی است افزود: در شهر شیراز و دیگر شهر‌های قرمز استان، فقط مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند.

وی گفت: آموزشگاه‌های زبان، فنی حرفه‌ای مجازی و هنری در این مدت تعطیل خواهند بود و باید کلاس هایشان را به صورت مجازی برگزار کنند.

جانشین استاندار در ستاد استانی مبارزه با کرونا با بیان این که هیچ مراسم مذهبی و فرهنگی نمی‌تواند در استان برگزار شود افزود: در مدت اعلام شده، برگزاری مراسم‌های ماه ذی الحجه نیز ممنوع است.

قاسم پور گفت: یک سوم کارمندان اداره‌ها در شهر‌های قرمز به صورت حضوری و دو سوم به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان این که با و جود مشکلات بسیار، از زمان شیوع کرونا تا کنون، اصناف همکاری قابل توجهی با ستاد مبارزه با کرونا داشته اند افزود: در ۱۰ روز آینده، نظارت و بازرسی از اصناف بیشتر، با متخلفان شیوه نامه‌های بهداشتی برخورد و مغازه متخلفان پلمب می‌شود.

جانشین استاندار در ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به خطرات موج پنجم کرونا گفت: ظرفیت بیمارستان‌های دولتی شیراز تکمیل و دیروز نخستین بیمارستان پشتیبان راه اندازی شد.

قاسم پور با بیان این که دومین بیمارستان پشتیبان فردا راه اندازی می‌شود افزود: بخش خصوصی نیز با تخت‌های بیشتر، برای مبارزه با کرونا و بستری بیمارسان، به مدیریت کرونا کمک می‌کند.

وی گفت: در صورت تشدید شرایط کرونایی در فارس، فعالیت مترو در شیراز و اتوبوس در شهرستانهای استان محدود می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا