آموزش و پرورش

گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش در منطقه کوهمره نودان

به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان، جلسه گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار شهرستان کوهچنار، رئیس اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان و مسئولین بخش کوهمره و شهر نودان در نمازخانه اداره برگزار گردید.

صفر ساسانی پور ضمن تقدیر و تشکر از حضور مرتب و همیشگی اعضای شورا و تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش به جایگاه مهم شورا در آموزش و پرورش پرداخت و با ارائه گزارشی مختصر از اقدامات انجام شده در چند ماه گذشته از زحمات تمام اعضا که در راستای حمایت از برنامه های این مدیریت همکاری و حمایت داشته اند تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد که در ادامه این حمایت ها و همکاری ها با رویکرد جدید به صورت مستمر تداوم یابد.

ساسانی پور در خصوص بازگشایی مدارس نیز گفت: تمامی مدارس منطقه کوهمره نودان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از آبان ماه بازگشایی شدند.

ساسانی پور نیز از پیگیری پروژه در حال ساخت هنرستان کاردانش، ساخت مدرسه شهید محمدی روستای چکک و توسعه فضای آموزشی در روستای ملای انبار خبر داد.

سپس علیزاده، فرماندار شهرستان کوهچنار ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش اظهار نمود: شورای آموزش و پرورش باید تکیه گاهی مطمئن و معتبر برای نظام تعلیم و تربیت و کانونی معتبر برای همگرایی و هم آوایی اندیشه ها، نظرات، طرح ها و پیشنهادات مختلف در زمینه مسائل آموزش و پرورش برای استفاده بهینه از کلیه منابع و امکانات و تحقق تجلی خرد جمعی برای پیشرفت امر آموزش و پرورش باشد و همچنین باید جلوه گاهی برای تصمیمات کارشناسی شده و بسط و توسعه مشارکت های جهت دار فکری، مادی و معنوی حاصل از اراده مردم باشد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف شورای آموزش و پرورش ، سیاست گذاری و برنامه ریزی برای توسعه فضای آموزشی است.
وی جلسات شورای آموزش و پرورش را بسیار مهم برشمرد و گفت: این شورا در جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش با استفاده از تمرکززدایی و تفویض اختیار بیشتر گام بر میدارد.

فرماندار شهرستان کوهچنار همچنین از پیگیری و رفع مشکل پروژه در حال ساخت هنرستان کاردانش خبر داد.

در پایان جلسه با اهدای لوح تقدیری از زحمات اعضای شورای آموزش و پرورش تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: برای احداث پایگاه دوم اورژانس نیازمند کمک خیران هستیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا