آموزشاجتماعیکازرونکوهمره

پدافند غیر عامل نیاز به فرهنگ‌سازی و آموزش دارد

به گزارش چنارنیوز مهدی اژدری مسئول بسیج دانش آموزی بخش کوهمره نودان  به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی و بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل که در محل مدرسه شهید شهر نودان برگزار شد، اظهار داشت: همانطور که در پدافند عامل در حد بالایی هستیم باید در حوزه پدافند غیر عامل نیز به‌منظور کاهش خسارت‌های احتمالی و ایمن‌سازی در برابر تهدیدات، توان خود را افزایش دهیم.

مسئول بسیج دانش آموزی بخش کوهمره نودان افزود: لازمه این کار و تقویت امورات مربوط به پدافند غیر عامل نیاز به فرهنگ‌سازی و آموزش دارد که باید در ایام مختلف به آن پرداخته شود.

 

اژدری شهید و شهادت را بالاترین کمالات انسانی  و توسعه و ترویج فرهنگ شهادت را بالاترین مصداق انجام وظیفه دانست و افزود: فعالیتهای پدافند غیرعامل منوط به یک هفته نبوده بلکه همه باید درتمامی روزهای سال این موضوع را جدی بگیریم تابتوانیم با همفکری جامعه سالم و عاری از هرگونه آسیب داشته باشیم و روز ۱۳ آبان در حقیقت تجلیل از مقام شهدای دانش آموز است.

وی ادامه داد: پدافند غیرعامل، شامل تمامی طرحها و اقداماتی است که موجب کاهش آسیب پذیری‌،افزایش پایداری ملی و تداوم فعالیت دستگاههای نظامی در مقابل تهدیدات خارجی می‌شود و مستلزم به‌کارگیری سلاح نیست.

 

اژدری اضافه کرد: آموزش پرورش نقش کلیدی در همه اموراجتماعی، اقتصادی  و فرهنگی جامعه دارد و اگر بخواهیم جامعه پاک و سالمی  داشته باشیم باید این اقدام ابتدا از طریق آموزش و پرورش آغاز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا