اجتماعیاخبار ویژهبخش هاجره و بالادهسیاسیکازرون

آیین معارفه محسن شیبانی به عنوان بخشدار جره بالاده برگزارشد

 به گزارش چنارنیوز، فرماندار شهرستان کازرون در آیین تکریم و معارفه بخشدار جدید جره‌بالاده که با حضور امام جمعه، شورای اداری شهرستان، بخشداران شهرستان کازرون و دهیاران و شوراهای اسلامی بخش جره بالاده و اقشار مختلف مردم در سالن فرهنگ و ارشاد برگزار شد به فلسفه وجودی مسولیت اشاره کرد و گفت: بستری باید فراهم کنیم که مردم را به انقلاب امیدوارتر کنیم.

داریوش دهقان با بیان اینکه باید از خود سوال کنیم که چرا شهرستان ما پیشرفت نکرده تاکید کرد: دلیل این عدم پیشرفت تنها یک دلیل داشته و آن اختلاف است و این اختلاف ریشه در منیّت دارد.

وی با یادآوری اینکه کازرون اولین حکومت نظامی در آن اجرا شد و جز یازده شهر اثرگذار کشور بوده گفت: باید دست به دست دهیم و با اتحاد و همدلی شهرستان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

  فرماندار شهرستان کازرون از  شیبانی خواست در بخش جره و بالاده بستر وحدت و همدلی ایجاد و از همه ظرفیتها برای رشد این بخش استفاده کند.

  وی با بیان اینکه مدیران باید با عملکرد مناسب باعث امید در جامعه شوند افزود: قطعا ظرفیت‌هایی ما داریم که با همت و تلاش می‌توانیم شهرستان را به جایگاهی که مناسب آن است برسانیم.

وی اضافه کرد: درس مدیریت انقلابی این بود خود میدیران وارد میدان می‌شدند و میگفتند بیا، نه اینکه در مرکز مدیریت میماندند و میگفتند برو.

دهقان تصریح کرد: کاری کنیم مردم از این انقلاب امیدوارتر شوند

فرماندار شهرستان کازرون با بیان اینکه بخشدار سابق در یکی از شهرستان‌ها مسوولیت میگیرند از بخشدار جدید خواست: با حذف تمام حاشیه ها برای پویایی بیشتر و استفاده از ظرفیت ها باعث  پیشرفت این بخش شود

امام جمعه بالاده در این آیین با اشاره به ولایت امام حسن(ع) و تبریک این روز اظهارداشت: بزرگترین پیام این آیین  این است که فرصت مسولیت دوران کوتاه و زودگذر است.

حجت الاسلام بهرامی به اهمیت مسوولیت پرداخت و گفت: مسوولیت امانت است نه طعمه، فرصت، ایجاد زد و بند و انتقام گیری و خدمت ویژه با کسانی که با ما بودند بلکه امانت الهی و حق الناس است و باید نهایت دقت داشته باشیم.

وی با قدردانی از بخشدار سابق افزود: شاید از نظر سیاسی با هم اختلافاتی بود ولی تعامل بالایی با هم داشتیم .

امام جمعه بالاده تغییرات سریع در مدیریت را نادرست دانست و اظهارداشت:  امیدواریم عمر مدیریت سیاسی زیاد باشد چون کوتاهی مدیریت خود باعث آسیب است

حجت‌الاسلام بهرامی با تبریک به بخشدار جدید از وی خواست در مدیریت خود تعامل حداکثری، حسن خلق، مردم داری، رعایت عدالت و قانون مداری و فصل و خطاب بودن قانون را در سر لوحه کارهای خود قرار دهد.

خطیب جمعه بالاده همچنین از شیبانی خواست خود را از مشورت با دیگران خود را محروم نکنید از بهره اندیشمندان و از  آرا مختلف استقبال کند و نهایت تلاش جهادی را داشته باشد.

وی گفت: بخش جره‌بالاده اینقدر مشکل دارد که باید جهادی تلاش شود و به جایگاه حقیقی خود برسد و می‌طلبد با وحدت و همدلی برای حداقل رساندن مشکلات تلاش شود.

حمداله عربلو بخشدار سابق جره بالاده با برشمردن اقدامات انجام شده گفت: با تعامل موثر مدیر موفق می شود.

وی ادامه داد: هر کاری در بخش صورت گرفت با همدلی و همفکری همه مسووالان و مردم بوده است و مشارکت دادن مردم باعث پیشرفت می شود

بخشدار جدید جره بالاده  مدیریت مشورت محور و برقراری ارتباط بهینه با مدیران شهرستان و استانی را از برنامه ‌های خود در آینده عنوان کرد و گفت: تنگناها و چالشهایی پیش رو داریم که فرزند کوچک خود را در این راه تنها نگذارید و با ایجاد همدلی و اتحاد با هم بخش جره‌بالاده را به جایگاهی که شایسته آن است برس

در این آیین محسن شیبانی به عنوان بخشدار جدید بخش جره بالاده معرفی و از زحمات حمداله عربلو قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا