اجتماعیفرهنگیکازرون

نشست مدیران وموسسین مراکز غیر دولتی در قائمیه برگزار شد

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش  قائمیه نشست  مدیران وموسسین مراکز غیر دولتی قائمیه با مسئولین اداره در راستای تقویت مراکز غیر دولتی  در سالن اجتماعات  اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

در این نشست  رئیس اداره آموزش و پرورش بر ضرورت اجرای دستورالعمل و آیین نامه های  مراکز غیر دولتی   تاکید و از موسسین خواست تا در صلاحیت و گزینش معلمان و مربیان نهایت دقت را داشته باشند  ودرصدور ابلاغ و بیمه و حق الزحمه معلمان غیر دولتی دقت بیشتری را داشته باشند .

وی گفت: یکی از مسائلی که نارضایتی مسئولین و اولیاء را در بردارد نبود فضای مناسب برای تشکیل مدارس غیر دولتی است چرا که فضای مناسب و آرام بر کیفیت آموزش می افزاید .

سید قاسم تقوی تصریح کرد:  اگر در مدارس غیر دولتی از  نیروی انسانی خوب و کیفی ، فضای مناسب و ، امکانات و تجهیزات  ،  وظرفیت اولیاء خوب  استفاده شود ودراجرای فعالیت ها برنامه ریزی شود بیشتر دانش آموزان به مدارس غیر دولتی سوق پیدا خواهند کرد و نتیجه خوبی را شاهد خواهیم بود .

همچنین کارشناس مراکز غیر دولتی در خصوص استفاده از اتوماسیون در پاسخ به بخشنامه ها ، انعقاد قرار داد بین اولیاء و مدرسه ، پرداخت هزینه مربیان و معلمان بر اساس قانون اداره کار ، واستفاده از ظرفیت  آمار موجود در مجوز ، دریافت شهریه بر اساس  مصوبه اداره کل و شفاف بودن حسابهای مالی ،برگزاری کلاس های مدارس غیر دولتی بر شیفت صبح  تاکید داشت.

نویسنده : راه علی طاهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا