اخبار ویژهبخش هاکازرون

فرماندار کازرون از اورژانس ۱۱۵ بازدید کرد

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵،  فرماندار کازرون صبح امروز از مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی این شهر بازدید واز نزدیک در جریان مشکلات و خواسته های کارکنان این سازمان قرار گرفتند.

بهمن جمشیدی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان کازرون در این دیدار با ارائه  گزارشی اجمالی ، عملکرد وفعالیتهای پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شهرستان کازرون را تشریح کرد.

جمشیدی با اشاره به کارنامه ی موفق ودرخشان اورژانس ۱۱۵ شهرستان کازرون ،داشتن دو احیای موفق در هفته ای که گذشت را نشانی از توانایی بالای این مرکز وکارایی کارکنان این سازمان دانست .

 

وی  در ادامه با بیان کمبودهای سازمان، اظهار کرد: به دلیل افزایش نیاز مردم به اورژانس وآمار بالای ماموریت ها در چند سال اخیر، نداشتن پایگاه دوم شهری اورژانس ۱۱۵ یکی از مشکلات پیش روی ماست که امیدواریم با مساعدت های جنابعالی ونماینده ی شهرستان وحمایت های امام جمعه این مشکل مرتفع گردد.

سرپرست اورژانس کازرون با اذعان به اینکه کمبود تجهیزات اورژانسی وامکانات رفاهی بیش از پیش احساس می شود گفت: نبود این امکانات می تواند در ارائه ی مطلوب خدمات خلل ایجاد کند.

جمشیدی افزود: امید داریم که با حمایت های فرماندار و خیرین بتوانیم تجهیزات لازم را  خریداری کرده وبه سازمان اضافه کنیم.

سید کمال علوی فرماندار شهرستان کازرون با تقدیر از کارکنان خدوم اورژانس ۱۱۵ شهرستان کازرون، شغل امدادگری در اورژانس را یکی از سخت ترین، پراسترس ترین وخطرناک ترین مشاغل موجود دانست وبا اذعان به اینکه اورژانس مداخله گر مرگ و زندگی است، تنها لقب شایسته ی این افراد را “سفیران وفرشتگان نجات” دانست.

وی در ادامه افزود گفت: فعالیت های درخشان اورژانس ۱۱۵ شهرستان کازرون بر کسی پوشیده نیست وکار شما قابل تحسین است، چراکه در قرآن اشاره شده است نجات جان یک انسان برابر است با نجات کل بشریت وآثار ماتقدم وماتأخر مشمول حال شماست و البته دعای خیر تمام انسان هایی که در مسیر خدمت شما قرار گرفته اند بدرقه ی راه‌تان هست.

علوی در ادامه با قبول پیگیری مطالبات اورژانس ۱۱۵ افزود: در این زمینه تلاش میکنیم که با پیگیری مطالبات کارکنان این سازمان  وموارد مرتبط با حیطه ی کاری فرمانداری کازرون مجموعه توانمند اورژانس ۱۱۵ را یاری کنیم .

در پایان این دیدار از سوی سرپرست مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی شهرستان کازرون تندیسی به رسم ادب به فرماندار اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا