اخبار ویژه

کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در کوه‌چنار

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان کوه چنار خبر داد.


به گزارش چنارنیوز، سرهنگ یوسف ملک زاده اظهار داشت: مأموران  انتظامی شهرستان کوه چنار هنگام اجرای ایست و بازرسی در محور بوشهر – ممسنی، به یک دستگاه خودرو کامیون حامل بار ضایعاتی مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی دقیق از این خودرو، بیش از  6 تن اموال مسروقه شامل: سیم و کابل برق و مخابرات، تجهیزات مسی ترانس های برق ،لوله های مسی، رینگ، انواع رادیاتور خودرو و … که به صورت ماهرانه ای در زیر بار ضایعاتی جاسازی شده بود، کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این اموال مسروقه در شهرستان “دشتستان” استان بوشهر از سارقان خریداری شده است.

سرهنگ ملک زاده با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این خصوص، افزود: برابر دستور مقام قضائی، با توجه به اینکه سرقت این اموال در استان بوشهر به وقوع پیوسته بود، اموال مسروقه به همراه متهمان دستگیر شده تحویل مأموران پلیس آگاهی شهرستان دشتستان گردید.

وی تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک و یا داشتن اطلاعاتی در خصوص فعالیت افراد در امر خرید و فروش اموال سرقتی، مراتب را برای بررسی از طریق تلفن  110 به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا