اخبار ایرانبخش هاکازرون

بیشترین خدمت با کمترین هزینه را عشایر انجام می‌دهند

به گزارش چنارنیوز، معاون هماهنگ‌کننده سپاه‌فجر استان فارس بعدازظهر امروز در همایش تکریم و تجلیل از شبانان و گله‌داران نمونه عشایر فارس که با حضور دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدیرکل امور‌عشایرفارس، فرماندار و مسوولان استانی و شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: سپاه فجر و قرارگاه محرومیت‌زدایی باید الگویی برای مسوولان و دستگاه‌های اجرایی باشد تا فرهنگ کار بی‌مزد و منت را در جامعه نهادینه کند.

 

سعید کوشکی با اشاره به همایش تکریم و تجلیل از شبانان و گله‌داران نمونه عشایر فارس که برای نخستین‌بار در کشور در شهرستان کازرون برگزار می‌شود، گفت: بیشترین خدمت با کمترین هزینه را عشایرها انجام می‌دهند.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه‌فجر استان فارس با بیان اینکه تعداد شهدای عشایری نسبت به جمعیت آنها قابل توجه‌است، افزود: عشایر در سخت‌ترین شرایط مثل جنگ تحمیلی پیش‌قراول هستند.

 

کوشکی تاکید کرد: همان‌طور که امروز در عرصه‌های دفاعی و نظامی زبان‌زد و سرداران شاخصی مثل حاج قاسم سلیمانی داریم در حوزه اقتصادی نیز باید این‌چنین باشیم.

 

وی خواستار اجرای اقتصاد مقاومتی و بومی شدن آن و خارج شدن اقتصاد از حالت تک محصولی شد و تصریح کرد: با اجرای اقتصاد مقاومتی نظام‌سلطه مجبور خواهد شد در برابر ایران سر‌خم کند.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه‌فجر استان فارس مهمترین محصول حضور مستشاران ایرانی در کشورهای منطقه را پذیرفتن فرماندهی و مدیریت فرزندان این آب و خاک توسط آنها دانست تاکید کرد: در حوزه اقتصاد نیز باید به همین صورت باشد.

 

کوشکی تصریح کرد: امروز ما نیازمند مدیرانی با روحیه‌جهادی، انقلابی، عمل به‌موقع و به‌هنگام، مخلصانه و به اندازه هستیم تا بتوانیم در مسئله اقتصاد و فرهنگ مشکلات را حل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا