بخش هاخشتسیاسیفرهنگیکازرونمذهبی

به آمریکا و متحدان اروپایی برجام اعتمادی نیست

به گزارش چنارنیوز حجت الاسلام محمد تقی عباسی امام جمعه ی بخش خشت  در خطبه های این هفته نماز جمعه,با اشاره به نفس های آخر جبهه ی باطل در سوریه و عراق گفت :با صبر, استقامت و داشتن نیروی های  ایمان با ایمان در انقلاب اسلامی ایران, به زودی سنگرهای  باطل فتح ,و با ظهور امام زمان (عج) این پیروزی ها کامل خواهد شد .

 

وی خطاب به سخنان روسای جمهور ایالات متحده آمریکا در ۴۰ سال گذشته علیه نظلام جمهوری اسلامی ایران افزود  :در این مدت هرچه توهین و نقشه برای نابودی این نظام ,توسط روسای جمهورآمریکا بوده , با تمام توان انجام داده اند, اما پیام ملت انقلابی  ایران اینست که تا این انقلاب, حکومت های مستکبران را به جهنم نفرستد آرام نمی گیرد .

 

امام جمعه خشت با  اشاره به وجود افراد خائن در زمان حکومت امیرالمومنین (ع) گفت :در نظام جمهوری اسلامی ایران ,مشکلات  و بعضی مسولین ناپاک وجود دارد اما اصل نظام بدون انحراف  با پرچم داری مقام معظم رهبری مورد تایید و با قدرت طی مسیر می کند .

 

حجت الاسلام عباسی با یادآوری خیانت های انگلیس و فرانسه و دیگر متحدان اروپایی برجام, علیه ی انقلاب اسلامی  ایران تصریح کرد :به هیچ وجه, حرف های این کشورها را باور نداریم, که آنان آمریکا را رها کنند وطرف جمهوری اسلامی  ایران را بگیرند .

 

حجت الاسلام عباسی در پایان از مردم خشت که با اهدا ۴۰تن رطب و نذوراتی دیگر, به مراسم  اربعین حسینی کمک کرده اند قدردانی  کرد و گفت :تا دو روز دیگر این نذورات به مراسم اربعین حسینی  جهت توزیع در موکب احباب الرضا(ع), که متعلق به بخش خشت است, ارسال خواهد شد, لذا افرادی که تمایل به کمک نقدی و غیرنقدی هستند می توانند تا فرصت هست در این ثواب بزرگ سهیم شوند .

 

خبرنگار محمود نوذری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا