اخبار ویژهبخش هافرهنگیکازرونکنارتخته و کمارج

برپایی ایستگاه سلامت انقلاب اسلامی توسط اورژانس ۱۱۵ کازرون

به گزارش چنارنیوز، درحاشیه مراسم ۲۲ بهمن امسال، ایستگاه سلامت انقلاب اسلامی با محوریت پایش و خطرسنجی مراجعین، توسط مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی شهرستان کازرون در مقرر راهپیمایی بر پا شد.

مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی شهرستان کازرون، ۲۲ بهمن امسال با حضور پرشور نیروهای عملیاتی اورژانس ۱۱۵ و استقرار ۸ دستگاه آمبولانس در کازرون، کنارتخته، بالاده، قائمیه وابوالحیات برگزار گردید.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی شهرستان کازرون با اشاره به ادای دین این سازمان در راستای تکریم دهه فجر و توجه ویژه نسبت به انقلاب افزود: به پاس گرامیداشت این ایام وبه منظور توجه ویژه عموم مردم نسبت به توسعه وارتقای فرهنگ تندرستی، مرکز فوریتهای پزشکی کازرون اقدام به برپایی ایستگاه سلامت انقلاب اسلامی با ارایه اندازه گیری رایگان فشار خون وقند خون ومشاوره سلامت در مسیر راهپیمایی نمود.

 

بهمن جمشیدی با بیان اینکه در این استقرارها ۱۴ نفر به صورت مراجعه مستقیم به آمبولانس های مستقر مراجعه کرده که ۱۳ نفر از مراجعین درمان سرپایی و یک نفر پس از دریافت خدمات اولیه جهت تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان ولیعصر انتقال داده شد، افزود:  امیدوار هستیم که بتوانیم این خدمات را به صورت رایگان وگسترده در تمامی نقاط محروم و دور از دسترس مرکز درمانی این شهرستان ارائه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا