اجتماعیاخبار ویژهبخش هاسیاسیکازرونمذهبی

امام جمعه قائمیه خطاب به ماموران و خانواده‌ها چه گفت؟

به گزارش چنارنیوز، حجت‌الاسلام حسین انصاری امام جمعه قائمیه با اشاره به دیدار رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در صبح روز یکشنبه با رهبر معظم انقلاب اظهارداشت: مقام معظم رهبری شرط عبور از مشکلات موجود کشور را تهیه نقشه راه اقتصاد با ثبات است تا مردم و فعالان اقتصادی تکلیف خود را بدانند و با آرامش به دولت کمک کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه اساس جنگ فعلی دشمنان جنگ اراده ها است مسئولین باید با روحیه قوی با انگیزه،شجاع و برخوردار از عزم راسخ در برابر هجمه های روانی دشمنان انقلاب با یستند.

امام جمعه قائمیه با بیان اینکه مسئولین باید با مردم ارتباط نزدیک تری برقرار نمایند و خیلی شفاف با مردم سخن بگویند افزود: مشکلات کشور را معطل برجام نکنید مذاکره کنید اما کشور را معطل مذاکره و برجام نکنید کمربندها را محکم ببندید و کار کنید.

حجت‌الاسلام انصاری خطاب به مامورین امنیتی و جوانان و خانواده‌هایی که در حوادث اخیر سر و کارشان به قانون کشیده شده است گفت: مسئولین امنیتی با جوانانی که با شور و هیجان به صورت مسالمت آمیز جهت دفاع ا‌ز حق شهروندی خود به خیابان آمدند و موجب خسارت نشدند بر اساس رافت اسلامی و عفو علوی برخورد کنند.

وی ادامه داد: اما با کسانی که از تجمعات سوء استفاده کرده اند اخاذی مالی کردند به مسافران و مهمانان بی حرمتی کرده اند با عدل علوی و اقتدار برخورد کنید چون با آبروی مردم و مسئولین شهر بازی کرده اند.

امام جمعه قائمیه با بیان اینکه خانواده‌ها هم نگران نباشند و تحت تاثیر شایعات و وسوسه ها قرار نگیرند اظهارداشت: مامورین امنیتی همچون پدر با لحاظ انذاروتبشیر برخورد می کنند و قطعا نتیجه آن تربیتی و تنبه است برخی جوانانی که خانواده ها توان تادیب آنهاراندارندبا قانون تادیب می شوند.

حجت‌الاسلام انصاری گفت: اجازه دهید قانون به مصلحت آنها تصمیم تربیتی بگیرد هیچ فردی در جامعه اسلامی و در نظام ما اجازه ندارد جلوی قانون بایستدهمه بایدبه قانون احترام بگذاریم وتسلیم قانون باشیم.

وی با بیان اینکه از مسئولین و نهاد های امنیتی و دستگاه قضایی انتظار دارم در کوتاه ترین زمان جوانان را متنبه و به آغوش خانواده ها باز گردانند و دلشوره مادران را از بین ببرند افزود: برخی تحلیل‌ها و گمانه زنیها و اظهار و نظرها عجولانه در فضای مجازی مورد تایید نیست.

امام جمعه قائمیه در پایان تاکید کرد: بنده و مسئولین شهر نسبت به سرنوشت جوانان عزیز شهر و مطالبه حق شما بی تفاوت نیستیم و مسائل با جدیت دنبال می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا