اخبار ویژهبخش مرکزی کازرونسیاسیکازرونکوهمره

با روحیه جهادی شهرستانی درخور شان مردم باید بسازیم

به گزارش چنارنیوز، اولین جلسه شورای اداری شهرستان کوه‌چنار با حضور امام جمعه، فرماندار کوه‌چنار، بخشداران،مسوولان ادارات، دهیاران در سالن فرهنگ و ارشاد برگزار شد.
حجت الاسلام حسین انصاری امام جمعه قائمیه وحدت و اتحاد را رمز پیشرفت شهرستان دانست و گفت: همه باید کنار هم با وحدت و اتحاد اهداف انقلاب و نظام را در این خطه پیش ببریم.

وی ادمه داد: ظرفیت زیادی در شهرستان کوهچنار وجود دارد و باید از این ظرفیت استفاده میکنیم

رئیس شورای بخش چنارشاهیجان و کوهمره، نماینده دهیاران این دو بخش و همچنین رئیس شورای شهر نودان و قائمیه در این جلسه به بیان مشکلات و انتظارات و درخواست‌های خود پرداختند

علی علیزاده فرماندار شهرستان کوه‌چنار در جلسه شورای اداری این شهرستان با اظهار امیدواری برای داشتن لیاقت خدمت به مردم اظهارداشت: با وحدت و هم‌افزایی به وجود آمده می‌توانیم مشکلات و مسائل پیش آمده را حل کنیم.

وی گفت: بعد از سال‌های متوالی و مطالبه بحق مردم شهرستان کوه‌چنار با همت مردم و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همراهی مسوولان محقق شده است‌.
فرماندار شهرستان کوهچنار  کار برای رضای خدا، رعایت قانون و تکریم ارباب رجوع را از سرلوحه‌های اساسی برنامه‌ فرمانداری عنوان کرد و افزود: با وحدت و انسجام برای فتح افتخارات و رسیدن به خواسته عموم مردم تلاش می‌کنیم‌.

علیزاده با بیان اینکه با روحیه جهادی باید شهرستانی در خور شان مردم بسازیم تاکید کرد: این مهم با همکاری و همیاری همه اقشار و گروه‌های شهرستان کوه‌چنار محقق می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: پیچ‌های تاریخی در مسیر مردم با حمایت و همکاری و درایت خود مردم رفع و نقشه دشمنان نقش برآب می‌شود.

فرماندار شهرستان کوهچنار به نقشه‌های متعدد دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اشاره کرد و افزود: دشمن همه نقشه‌های خود را اجرا و تنها راهی که یافته، القای ناکارآمدی و بی‌فایده جلوه دادن مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است.

علیزاده در ادامه تاکید کرد: هوشیاری و بیداری عموم مردم این توطئه دشمن را نیز باطل می‌کند.

وی از حاضرین در جلسه خواست تا برنامه‌های خود را تا دوهفته تحویل فرماندار بدهند و گفت: الان موقع همکاری و همیاری برای توسعه و پیشرفت شهرستان و استقرار ادارات است.
خبرنگار: ایمان احمدی
عکاس: حسین کیانیان و علیرضا فرهمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا